۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین قیمت انواع تبلت در بازار +جدول
کد خبر: ۳۳۷۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار +جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۷ مرداد ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار +جدول
 

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ،تبلت‌های امروزی با پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بالا و دربرخی مدل‌ها با داشتن کیبورد تا حدودی در حد یک لپ‌تاپ کاربرد دارند و حتی از نظر قیمت نیز دست‌کمی از رایانه‌های شخصی یا همراه ندارند. بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مانند قلم SPen در محصولات سامسونگ، یا کیبورد‌های مخصوص مایکروسافت، موجب رشد چشمگیر استفاده از تبلت‌ها شده است. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۷ مرداد ۹۸ نگاهی بیندازیم.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.**

شرکت مایکروسافت

می‌توان گفت شرکت مایکروسافت با تولید تبلت‌های ترکیبی سرفیس (همراه با صفحه کلید) تحولی بزرگ به بازار تبلت‌ها داد. محصولات سرفیس با سخت افزار قدرتمند و طراحی زیبا، از ابتدا با استقبال زیادی مواجه شدند. شاید تنها ویژگی منفی این مدل‌ها قیمت بالا آن‌ها باشد که تهیه آن را سخت می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت لنوو

لنوو با طراحی محصولاتی مقرون‌به‌صرفه توانسته در چند سال گذشته رشد چشمگیری در بازار محصولات فناوری داشته باشد، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های این شرکت جزو اصلی‌ترین تولیدات لنوو محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی دارند. این شرکت در زمینه تولید تبلت، طرح‌های مختلفی از جمله تبلت هیبریدی و ساده تولید می‌کند که تنوع آن نیاز خریداران با سلایق مختلف را برطرف می‌سازد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد. بهترین تولید کننده تلفن هوشمند جهان، نباید کار سختی برای ارائه تبلت‌های با کیفیت به بازار داشته باشد. این شرکت با عرضه سری گلکسی تب به بازار، توانسته علارغم فروش خوب محصولات خود، رقیبی سرسخت برای دیگر تولید کنندگان تبلت در جهان باشد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس از برند‌های شرق آسیایی است که با تولید محصولات با کیفیت حضور خوبی در بازار‌های جهانی دارد. این شرکت  با تولید سری میان رده زن‌پد در مدل‌های مختلف توانست به فروش خوبی دست یابد. به دلیل کیفیت خوب تبلت‌های این شرکت، این محصولات در بازار ایران طرفداران بیشتری نسبت یه تلفن‌های هوشمند ایسوس دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت اپل

در حالی که اکثر تبلت‌های بازار به سیستم‌عامل اندروید مجهز هستند، اپل در محصولات خود از سیستم‌عامل اختصاصی iOS استفاده می‌کند که مزایا و معایبی نسبت به اندروید یا ویندوز ۱۰ مورد استفاده در مدل‌های سرفیس مایکروسافت دارد و به همین دلیل است که معمولا تبلت‌های اپل، مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت ایسر

شرکت ایسر از سال ۲۰۱۰ ساخت تبلت‌های خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید سری Iconia در مدل‌های زیاد و تنوع مناسب توانسته نام خود را به عنوان یک تولید کننده با کیفیت در بازار تبلت‌ها معرفی کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

شرکت هوآوی

این روز‌ها تنها تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران به سری مدیاپد ختم می‌شود. مدل‌های این سری در دسته تبلت‌های پایین رده قرار می‌گیرد، این سری با بهره‌گیری از سخت افزار پایین‌رده و قیمت ارزان، طرفداران مخصوص به خود را در بازار تبلت‌ها دارد.  در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

برند‌های ایرانی

تبلت‌های ایرانی به طور قطع انتخاب مناسبی برای خریداران ایرانی هستند، اگر قصد خرید تبلتی ارزان قیمت و با کیفیت را دارید، پیشنهاد می‌شود حتما مدل‌های ایرانی را مورد بررسی قرار دهید، در حال حاضر تبلت‌های ایرانی ساخت شرکت‌های ایکس‌ویژن، جی‌ال‌ایکس و نارتب با قیمت بسیار ارزان و ویژگی‌های شاخص در بازار به فروش می‌رسند و طرفداران زیادی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ مرداد) +جدول

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان