۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آیت‌الله رئیسی: هفت‌سنگان که سهل است؛ هشت‌سنگان هم که باشد از حلقوم متخلفان بیرون می‌کشیم
کد خبر: ۳۳۷۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۶ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در پاسخ به گلایه شهروند قزوینی درباره پرونده هفت‌سنگان مطرح شد

آیت‌الله رئیسی: هفت‌سنگان که سهل است؛ هشت‌سنگان هم که باشد از حلقوم متخلفان بیرون می‌کشیم

یک شهروند قزوینی در دیدار صمیمانه با رئیس قوه‌قضائیه گفت: آیت الله رئیسی گفتند که ما در این قضیه قاطع برخورد می‌کنیم و در ادامه با لحن طنز آمیزی گفتند هفت‌سنگان که سهل است؛ اگر هشت سنگان هم که باشد پیگیری کرده و از حلقوم آنها بیرون می‌کشیم.

آیت‌الله رئیسی: هفت‌سنگان که سهل است؛ هشت‌سنگان هم که باشد از حلقوم متخلفان بیرون می‌کشیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با وجود اینکه ویژه خواری‌ها در منطقه هفت‌سنگان قزوین از سال 93 در صدر رسانه‌ها قرار گرفت و نقش ویژه برخی مدیران دستگاه‌های دولتی و قضات و کارکنان دادگستری و اساتید دانشگاه آزاد در این پرونده به چشم می‌آمد؛ اما تا به امروز که 5سال از این چالش می‌گذرد و پرونده به تهران ارسال شده اما تا به امروز نتیجه این پرونده مشخص نشده است.

اخیرا رئیس قوه قضائیه در پاسخ به مطالبات یکی از فعالان اجتماعی قزوین تاکید کرده است که دست همه متجاوزان را کوتاه خواهد کرد.

محمدحسن جباری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: چندی پیش توفیق زیارت امام رضا(ع) نصیبم شد و به سفر مشهد مقدس رفته بودم که در یکی از روزهایی که برای زیارت به حرم رفته بودم به هنگام خروج از حرم، آیت الله رئیسی را دیدم که در حال خواندن نماز زیارت بودند.

وی افزود: لحظه خروج از حرم فرصتی پیش آمد تا صحبت کوتاهی با ایشان داشته باشم؛ لذا با توجه به اینکه مسئله هفت سنگان قزوین کامل در ذهنم بود به محض دیدار موضوع را با رئیس قوه قضائیه در میان گذاشتم.

این فعال اجتماعی تصریح کرد: در این دیدار به آقای رئیسی گفتم که متاسفانه اطرافیان شما در حال سرپوش گذاشتن به قضیه هفت سنگان قزوین هستند و نمی‌گذارند تا درست موضوع به گوش شما برسد؛ حتی برخی از مسئولان سابق قضایی استان در این امر تخلف کردند؛ اما آیت الله رئیسی گفتند که خیر، اینگونه نیست و من تا حدودی در جریان ماجرا هستم.

وی عنوان کرد: از این مقام مسئول خواهش کردم تا موضوع را مورد پیگیری دقیق قرار دهند؛ چراکه بچه‌های حزب الله و فعالان اجتماعی قزوین پیگیر قضیه هفت سنگان هستند.

جباری بیان کرد: آیت الله رئیسی در پاسخ به این دغدغه‌ گفتند که ما در این قضیه قاطع برخورد می‌کنیم و در ادامه با لحن طنز آمیزی گفتند هفت سنگان که سهل است؛ اگر هشت سنگان هم که باشد پیگیری کرده و از حلقوم آنها بیرون می‌کشیم.

وی اضافه کرد: با تائید آیت الله رئیسی مبنی بر رسیدگی به پرونده هفت سنگان قزوین، خیال ما نیز دراین باره راحت شد.

این شهروند قزوینی در ادامه تصریح کرد: وقتی مردم عادی تصمیم به ساخت زمینی دارند باید روال سخت و پیچیده‌ای را در مدت زمانی طولانی طی کنند، اما متخلفان هفت سنگان در کمترین زمان ممکن زمین را بدون درنظر گرفتن شرایط آن منطقه برای کارمندان مختلف تبدیل وضعیت کردند که این واقعا مصداق زمین خواری است.

وی در پایان گفت: باید برخورد با فساد مدیران به صورت صریح و بدون رودربایستی و درنظر گرفتن پست و جایگاه و مسئولیت افراد باشد که خوشبختانه با روی کارآمدن آقای رئیسی این موضوع تا حدودی اجرایی شده است.

انتهای پیام/7003

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان