۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده، اقتدا به مقاومت است
کد خبر: ۳۳۷۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۴ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده دوران دفاع مقدس:

امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده، اقتدا به مقاومت است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده اقتدا به مقاومت است، روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ملت ایران در فلسطین ۶۰ شهید داده بود.

امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده، اقتدا به مقاومت است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز(پنج شنبه) در آئین افتتاحیه پایگاه بسیج خواهران و برادران آستان مقدس چهار انبیاء(ع) اظهار کرد: افرادی که در عید غدیرخم با فراموشی سخنان پیامبر اکرم(ص) به امام زمانشان خیانت کردند، در به وجود آمدن واقعه جانکاه کربلا نیز نقشی موثر داشتند.

وی افزود: افرادی که به امامین انقلاب وفادار نبودند نیز امروز همچون یک غده سرطانی خود فروخته، در مقابل امپریالیسم امریکا تسلیم شده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: بسیجیان همان هسته‌های مقاومت مردمی هستند، وقتی جنگ آغاز شد، ارتش و سپاه قادر نبودند بدون کمک هسته‌های مقاومت مردمی جلوی پیشروی رژیم بعث عراق به کشور را بگیرند.

وی ادامه داد: امروز تنها راهی که برای ما باقی مانده اقتدا به مقاومت است، روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ملت ایران در فلسطین 60 شهید داده بود.

این فرمانده قرارگاه سری نصرت در دفاع مقدس تصریح کرد: در روزهای جنگ و دفاع مقدس نیز 200 لبنانی در دهلاویه در کنار شهید چمران می‌جنگیدند چراکه باور داشتند سزای نیکی جز خیر و نیکی نیست.

وی بیان کرد: ماحصل مقاومت اقتداری است که مردم کشور ایران دارند، دو سوم ارتش جهان معادل 116 کشور در جنگ مقابل سوریه به داعش کمک کردند اما نتوانستند راه از پیش برده و پیروز شوند.

اهوازیان عنوان کرد: قطر و امارات روزی 500 دلار به هر داعشی پول می‌دادند تا در مقابل جبهه حق بایستند و در کنار این رقم به آنها گفته بودند که هر آنچه داعشی‌ها به دست می‌آورند از مال و ناموس مردم شیعه از آن آن‌ها است.

وی گفت: افرادی که می‌‌خواهند روبروی خط ولایت و در مقابل خانواده شهدا بایستند و سعی در پایمال کردن خون شهدا دارند بدانند ما به عشق شهدا و یاحسین گویان شما را نابود خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، پایگاه بسیج مهدیه چهار انبیاء(ع) با حضور فرمانده‌ ناحیه امام حسن(ع) افتتاح شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان