۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دادگاه ویژه روحانیت مصاحبه نمی‌کند!
کد خبر: ۳۳۶۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۲ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

دومین استعفای پرحاشیه در قزوین اعلام شد!!

دادگاه ویژه روحانیت مصاحبه نمی‌کند!

رئیس دادگاه روحانیت قزوین در پاسخ به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید معذوریت دارد و در هیچ موضوعی مصاحبه نمی‌کند و این فضا شرایط را بیشتر غبارآلود کرده است.

دادگاه ویژه روحانیت مصاحبه نمی‌کند!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ 20مردادماه سال جاری بود که خبری بر خط خبری رسانه‌ها قرار گرفت که حکایت از استعفای مدیرکل ارشاد قزوین داشت. مدیرکل ارشاد با انتشار استعفانامه ای که تاریخ 20مردادماه در آن ذکر شده بود زمان استعفای خود را سه روز پیش از این تاریخ عنوان کرد که مشخص نبود علت این تفاوت زمان اعلام استعفا چیست؟!

نکته دوم که باید مورد توجه قرار بگیرد قرار گرفتن قزوین در صدر استعفاهای پر حاشیه است که مدیران آن تمایلی به ترک میز ریاست خود ندارند و چندماهی با انتشار انواع شایعات و حدس و گمان‌ها و اخبار ضد و نقیض و گاهی هم اعلام رسمی برخی نهادهای نظارتی آنها را مجبور به استعفا می‌کند.

درحالی که مدیرکل بازرسی استان قزوین در آخرین نشست خبری خود اذعان کرد که پرونده تخلف مدیرکل ارشاد قزوین پس از بررسی و جمع آوری اسناد به دادگاه ویژه روحانیت قزوین ارسال شده و هم اکنون نیز این پرونده در شعبه ۱۰۶دادیاری دادگاه ویژه روحانیت کل کشور درحال پیگیری است، اما مدیرکل ارشاد قزوین حتی در زمان استعفای خود نیز این موضوع را تکذیب کرده است و دستگاه‌های قضایی تا به امروز در حوزه شفاف سازی و پاسخگویی به این موضوع وارد نشده اند و فضا به سمت شایعات پیش رفته است. در صورتی که پرونده وی درحال رسیدگی است.

رئیس دادگاه روحانیت قزوین در پاسخ به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید معذوریت دارد و در هیچ موضوعی مصاحبه نمی‌کند و این فضا شرایط را بیشتر غبارآلود کرده است.

آخرین نکته ای که می‌توان به آن اشاره کرد وجود فیلترهای ضعیف در گزینش مدیران است که معمولا پس از به روی کار آمدن مدیران و چندماهی که از زمان مدیریت آنها می‌گذرد نهادهای نظارتی فعال می‌شود و آنچه درنظر گرفته نمی‌شود ایجاد فضای بی اعتمادی و شبهه افکنی در جامعه است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان