۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است/ شکار پهپاد امریکا توسط سپاه یک شاهکار نظامی بود
کد خبر: ۳۳۶۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سردار طلائی نیک در قزوین:

تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است/ شکار پهپاد امریکا توسط سپاه یک شاهکار نظامی بود

سردار طلائی نیک در قزوین گفت: هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی امریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک شاهکار دفاعی و نظامی بود که به دست جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاد.

تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است/ شکار پهپاد امریکا توسط سپاه یک شاهکار نظامی بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر و گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ حسنی خبرنگار شهید شاخص استان ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری باران شهر آبیک برگزار شد.

سردار رضا طلایی نیک در این مراسم اظهار کرد: خداوند ما را با پیامبران و قرآن کریم به مسیر الهی هدایت می‌کند که شهدا از ستارگانی هستند که ما را به جبهه حق هدایت کرده و از مسیر طاغوت دور می‌کنند.

وی افزود: استان قزوین مهد شهیدان و علمایی است که در این استان در جهت انقلاب اسلامی و تحقق منویات و آرمانهای امام و پیشبرد راه ولایت و جهاد قدم برداشتند و اسوه ما هستند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع گفت: رهبری می‌فرماید که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ چراکه شهید فراتر از زمان و مکان اثربخشی دارد.

طلائی نیک تصریح کرد: بدون جامعه خبرنگار امکان انتقال واقعیت‌ها وجود ندارد و جامعه رسانه ای و شهدا در راهی که می‌خواهند حرکت کنند نیز یک هدف دارند.

در عرصه تهاجم فرهنگی باید نهاد خانواده را دریابیم
وی با اشاره به شهید شاخص استان قزوین ابراز کرد: شهید شیخ حسنی در همه عرصه‌هایی که احساس تکلیف می‌کرد پیش قدم بوده که باید درس بگیریم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع گفت: ذکر و یادآوری در محفل شهدا برای ما اثربخش است و شخصیت شهید شیخ حسنی از چهار نهاد ارزشمند شکل گرفته که اولین آن یک خانواده ارزشی است که اگر می‌خواهیم راه شهیدان به نسل جوان منتقل شود باید نهاد خانواده را دریابیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن در صدد است تا جامعه جوان را از انقلاب دور کند و جوانان را از ما برباید و در ارزش‌های خود قرار دهد.

طلائی نیک عنوان کرد: دومین نهاد که در شخصیت شهید موثر بوده نیز تعالیم دینی است که در این نهاد پرورش فکری و معنوی شکل می‌گیرد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تصریح کرد: امروز اگر زانوهای استکبار خم می‌شود و استکبار به تزلزل درآمده و اقتدار جمهوری اسلامی آشکار شده نیز به خاطر همین پایه‌های محکم اعتقادی و دینی است.

وی تاکید کرد: هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی امریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک شاهکار دفاعی و نظامی بود که به دست جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاد.

طلائی نیک افزود: انقلاب اسلامی نشدنی ها را به دست جوانان کشور شدنی کرده و امروز با کمترین هزینه، قدرت اول دفاعی در منطقه هستیم و اگر به این جایگاه رسیدیم نیز خواستگاه آن دین و معنویت است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت ۳۵درصد بودجه کشور را برای بحث نظامی به کشورهای غربی می‌دادند اما امروز هزینه‌ای که در جهت نظامی داریم نیز نصف متوسط جهانی است.

وی اضافه کرد: ریشه این پیشرفتها در دین، ولایت و ولایتمداری است و شهدا با این روحیه به این جایگاه رسیدند؛ آنچه که می‌تواند زیرساخت قدرت ملی ما باشد فرهنگ است که جامعه رسانه در این عرصه نبرد می‌کند.

طلائی نیک عنوان کرد: عرصه دیگری که این شهید را به این درجه تعالی می‌رساند این است که شهید شیخ حسنی در حوزه سیاست راه اصیل امام و انقلاب را انتخاب کرد و در نهاد سیاست مهم است که ما در مسیر الله باشیم.

دشمن به دنبال بزرگنمایی گستردگی فساد در کشور است
معاون پارلمانی وزیر دفاع بیان کرد: همه هدفگذاری دشمن از دی ماه ۹۶تا کنون ناکام مانده است و از همه ابزارها استفاده کردند تا کشور تسلیم شود اما در نتیجه گیری به لطف الهی و هوشیاری مردم دشمن ناکام شد

وی یادآور شد: دشمن هویت، پیشرفت، مقاومت و بحران عدالت در افکار عمومی در داخل کشور را نشانه گرفته است که امروز جامعه رسانه می‌تواند نقش خود را در این چهار عرصه انجام دهد چراکه ما نیاز به جهاد فرهنگی داریم.

طلائی نیک عنوان کرد: قدرت فرهنگی و اعتقادی اساس دفاع امروز ما است و دشمن از پیوستگی بین نسلی ما بیمناک است و می‌خواهند هویت ایرانی اسلامی در نسل جدید ایجاد نشود.

معاون پارلمانی وزیر دفاع گفت: ما در عرصه دفاعی به خودکفایی و توانمندی رسیدیم و به عنوان نمونه پهپاد امریکایی با سه سامانه ایرانی مورد هدف قرار گرفت و در عرصه دفاعی محاسبات دشمن را بر هم ریختیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست در کشور دوصدایی ایجاد کند اما خوشبختانه همه سلایق و جناح‌ها در داخل یکپارچه و تک صدا هستند.

طلائی افزود: در عرصه دفاعی از یک بازدارندگی برخورداریم و در هر نقطه‌ای نیز قدرت پاسخ دادن به دشمن را داریم؛ زندگی در جامعه امروز در معرض جنگ رسانه ای است که رسانه ها باید در این عرصه پیشگام باشند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تاکید کرد: ما نیاز به قدرت سیاسی و اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی داریم و مردم با صبر و شکیبایی، قدرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ناکار آمد نشان دادن نظام و بزرگنمایی گستردگی فساد در داخل، از دیگر نقشه های دشمن است که مردم باید مجازات مفسدان اقتصادی را ببینند چراکه خواست دشمن بود که یک فضای فساد در جامعه ایران نشان داده شود.

طلائی نیک عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با عملیات‌های ایذایی ما را مرعوب و منفعل کند اما نشان دادیم که در دفاع هیچ انفعالی نداریم و مرعوب نمی شویم.

وی تاکید کرد: امروز مسئولین باید حمایت از جامعه رسانه ای را مدنظر قرار دهند و فعالیت رسانه ها در خنثی سازی نقشه های دشمن موثر است.

معاون وزیر دفاع بیان کرد: امروز خوشبختانه جبهه قدرتمند مقاومت در منطقه شکل گرفته و یاران انقلاب در منطقه به قدرت رسیدند که باید رسانه‌ها عمق و گستره مقاومت را باید بیان کنند چراکه هنوز جهانیان با حقایق مقاومت آشنا نیستند و با غربت رسانه ای مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است، گفت: امروز باید با هر آنچه در حوزه رسانه داریم نیز در حمایت از ملت های مظلوم ورود کنیم.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان