۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عدم پاسخگویی مسئولان نشانه‌ی ضعف عملکرد آنهاست/ وظیفه‌ی رسانه ارائه‌ی راه‌حل برای برطرف‌ کردن مشکلات نیست
کد خبر: ۳۳۶۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۰ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

عدم پاسخگویی مسئولان نشانه‌ی ضعف عملکرد آنهاست/ وظیفه‌ی رسانه ارائه‌ی راه‌حل برای برطرف‌ کردن مشکلات نیست

استاندار قزوین گفت: مسئول کسی است که مورد سوال قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی سوالات مردم باشد و عدم پاسخگویی مسئولین را می‌توان نشانه‌ی ضعف دانست که البته نیاز است مسئولین جهت رفع شبهات انتقادات یا شرح واقعیت پاسخگو مردم باشند.

عدم پاسخگویی مسئولان نشانه‌ی ضعف عملکرد آنهاست/ وظیفه‌ی رسانه ارائه‌ی راه‌حل برای برطرف‌ کردن مشکلات نیست

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر سایت خبری تحلیلی صبح قزوین، روز خبرنگار را به مجموعه هیئت تحریریه صبح قزوین تبریک گفت.

زاهدی در این دیدار عنوان کرد: اهل رسانه و عملکردهای آن برای ما قابل درک است رسانه‌ای که عمل نقد مودبانه انجام ندهد را نمی‌توان رسانه نامید و خنثی بودن رسانه و عدم واکنش آن جامعه را هم خنثی می‌کند.

وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر از اعتقادات دینی ما محسوب می‌شود که این بخش مهم دین نیز از طریق رسانه به مردم ابلاغ می‌شود، زیرا همه‌ی مردم از تمامی امور مطلع نیستند تا در جریان عملکردهای مسئولین قراربگیرند که رسالت رسانه انتقال این اطلاعات به مردم است.

استاندار قزوین عنوان کرد: رسانه و ابزار آن نقش مهمی در رشد جامعه دارد، زیرا بسیاری از امور عملکرد مسئولین، توسط رسانه ابلاغ می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: مسئول کسی است که مورد سوال قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی سوالات مردم باشد و عدم پاسخگویی مسئولین را می‌توان نشانه‌ی ضعف دانست که البته نیاز است مسئولین جهت رفع شبهات انتقادات یا شرح واقعیت پاسخگو مردم باشند.

وی ادامه داد: انسان یک فرد جایز الخطاست که باید در رفع خطای خود اقدام کند و رسانه‌ها وظیفه‌ی نقد خطا دارند که این نقد موجب برطرف کردن خطای مسئولین و در نهایت به حل مشکلات جامعه منتهی خواهد شد.

زاهدی گفت: تمام سوالات مردم از عملکرد مسئولین توسط رسانه‌ها باید پیگیری و ابلاغ شود و زمانی که یک فرد به جایگاه مدیریت منصوب می‌شود، بدان معناست که مدیر تمام مردم است و موظف است از طریق رسانه با تمام مردم ارتباط برقرار کند که البته رعایت ادب و اخلاق از شرایط اساسی طرفین محسوب می‌شود.

استاندار استان قزوین در پایان بیان کرد: وظیفه‌ی رسانه ارائه‌ی راه‌حل برای برطرف‌ کردن مشکلات نیست، بلکه این وظیفه‌ی مسئولین است که باید مشکلات را بررسی و برای حل آن‌ها راهکار ارائه دهند.

حنانه امیری در ادامه این دیدار اظهار کرد: پایگاه خبری صبح قزوین از سال 92 فعالیت خود را با حضور جوانان انقلابی آغاز کرد و طبق بیانات مقام معظم رهبری در مسیر مطالبه‌گری صرفا جهت اصلاح امور گام برداشت.

وی افزود: نگاه نقادانه و مطالبه‌گر صبح قزوین یک نگاه تخریب کننده نیست، بلکه نگاهی سازنده‌است که با نهایت ادب و احترام به فرد مقابل انجام می‌شود که البته برخی مسئولین پاسخگوی این نگاه نقادانه نیستند.

مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین اذعان کرد: حضور استاندار استان قزوین در پایگاه خبری صبح قزوین دور از هرگونه نگاه سیاسی و حزبی است که ما قدردان این حضور و ارتباط استاندار با رسانه خواهد بود.

امیری در پایان ابراز کرد: پایگاه خبری صبح قزوین براساس دیدگاه مقام معظم رهبری که یک نگاه مطالبه‌گر صرفا جهت اصلاح امور اجتماع است شکل گرفته و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان