۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است
کد خبر: ۳۳۶۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۹ ساعت: ۱۶:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون قضایی دادستان کل کشور در قزوین:

دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است

معاون قضایی دادستان کل کشور در قزوین گفت: امروز دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی با استفاده از نیروهای داخلی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است، زیان آور بودن شغل خبرنگاری با حضور و حمایت در جبهه حق مشخص می‌شود.

دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سعید عمرانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز(شنبه) در شرکت صنعت پلاست آبیار برگزار شد اظهار کرد: محوریت کل جهان براساس انتشار خبر است و در خلقت بشر در قرآن نیز به آن اشاره شده است، درواقع خبر از ابتدای خلقت در نفس و جان ماست و اگر خبر نبود امروز دینی هم نبود.

وی ادامه داد: خبرنگاری در دنیا با کار معدن مقایسه شده و با وجود مشکلات معیشتی اگر عشق به کار نباشد سراغ آن نمی‌روند و لازم است خبرنگاران امانت دار باشند.

معاون قضایی دادستان کل کشور ابراز کرد: در دنیا دو گروه بیشتر وجود ندارد و آن دو جریان حق و باطل هستند؛ زیان آور بودن خبرنگاری با حضور در جبهه حق مشخص می‌شود چراکه نمی‌خواهد با صاحبان زر و زور همراه باشد و روی اعتقادات و باورهایش می‌ایستد.

وی افزود: با بازی با کلمات و ظرافت‌ها می‌توان اخبار را به گونه‌ای دیگر جلوه داد و بنابراین باید عشق و امانت داری وجود داشته باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز دشمن با بهره گیری از فضای مجازی از نیروهای داخلی، موج مخالف علیه نظام درست می‌کند، همان اقدامی که در زمان پیش از عاشورا اتفاق افتاد، ما مسئولین باید به معنویت بازگردیم با این اتفاق مشکلات حل خواهد شد‌، امروز به خاطر دوری از معنویت بی برکتی دیده می‌شود.

وی ابراز کرد: امروز بیشتر مسئولین پاکدست هستند اما همین موارد کم تخلفات نیز باید کاهش یابد و ما در سیستم قضایی موارد را پیگیری می‌کنیم.

ضرورت ارتباط صنعت و رسانه

در ادامه عبدالمحمد زاهدی از طرف خبرنگاران و از زبان آنان ابراز کرد: ما سعی می‌کنیم در کار خبر امانت دار و صادق بوده و نقاط ضعف و قوت شما مسئولین را بیان می‌کنیم و گاهی به موارد و مسائلی دست پیدا می‌کنیم که بیانش امنیت ملی را به خطر می‌اندازد اما آن را منعکس نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ما خبرنگاران نیز امکان اشتباه داریم و باتوجه به اهمیت سرعت در خبر اشتباهات افزایش می‌یابد و لازم است مسئولین این نکته را مورد توجه قرار دهند.

استاندار قزوین گفت: ارتباط میان صنعت و رسانه در راستای انتقال توانمندی‌ها ضرورت دارد و البته این موضوع پرداختن به نقاط ضعف را نفی نمی‌کند، درواقع معرفی توانمندی‌های استان به جذب سرمایه‌های بیشتر و رشد استان کمک می‌کند.

درپایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه اقتصاد و صنعت، مدیران روابط عمومی و مسئولین دستگاه‌های استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان