۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهرستان‌شدن محمدیه امسال محقق نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۶۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۷ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه در بازدید از دفتر صبح قزوین:

شهرستان‌شدن محمدیه امسال محقق نمی‌شود

شهردار محمدیه با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای شهرستان شدن محمدیه فراهم است، گفت: با این وجود به واسطه انتخابات پیش رو این امر در سال جاری تحقق نخواهد یافت و پرونده‌ی تقسیمات کشوری امسال بسته شده‌است.

شهرستان‌شدن محمدیه امسال محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مریم نخستین شهردار محمدیه وعلی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه به مناسبت روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین حضور پیدا کرده و این روز را به مجموعه هیئت تحریریه صبح قزوین تبریک گفتند.

علی کاظمی با تبریک روز خبرنگار وظیفه‌ی اصلی خبرنگاران را اطلاع رسانی صحیح دانست و اظهار کرد: امیدواریم روابط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدیه با خبرنگاران بیش‌تر شود.

وی افزود: با پیوستن شهرک مهرگان، محمدیه دومین شهر بزرگ قزوین است و باید به خبرهای مربوط به آن توجه کرد، متاسفانه گاهی رسانه‌ها از اخبار شهر محمدیه غفلت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به اینکه روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند، تصریح کرد: برخی افراد جامعه در فضای مجازی حضور ندارند، بنابراین اگر رسانه‌هایی چون صبح قزوین گاهنامه‌ کاغذی نیز منتشر کنند می‌تواند در اطلاع‌رسانی مفید واقع شود.


شهردار محمدیه در ادامه این دیدار وظیفه‌ی خبرنگاران را مهم و سنگین دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند عملکرد مسئولین را زیرنظر داشته باشند و انچه به واقعیت نزدیک‌تر است را اطلاع‌رسانی کنند.

مریم نخستین با بیان اینکه باید از سیاسی‌کاری پرهیز کرد، توضیح داد: باید تمام توانمان را برای کار و خدمت به مردم به کار گیریم و هدف ما در مجموعه‌ی شهرداری این است که کارنامه قابل قبولی در پایان این دروه از شورا ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری محمدیه تلاش می‌کند فعالیت‌های خود را برای مردم شفاف‌سازی کند، تشریح کرد: شهرداری با اصحاب رسانه نشست‌های فصلی برگزار می‌کند تا درباره‌ی پرو‌ژه‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شود.


نخستین اضافه کرد: ما در مدت فعالیت خود برای اعتمادسازی از مردم تلاش کرده‌ایم و حاضر نیستیم این اعتماد را تحت هیچ شرایطی از دست بدهیم.

شهردار محمدیه با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی برای اعتمادسازی مردم انجام شده، اذعان کرد: به عنوان مثال امسال در ایام تخفیف عوارض شهرداری با استقبال خوبی از مردم مواجه شدیم و این نشانگر اعتماد مردم به مجموعه‌ی شهرداری است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای شهرستان شدن محمدیه فراهم است، گفت: با این وجود به واسطه انتخابات پیش رو این امر در سال جاری تحقق نخواهد یافت و پرونده‌ی تقسیمات کشوری امسال بسته شده‌است.

انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان