۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولان و خیرین از ساخت مجتمع تحقیقاتی-درمانی جهاد دانشگاهی حمایت کنند
کد خبر: ۳۳۶۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۷ ساعت: ۱۶:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

مسئولان و خیرین از ساخت مجتمع تحقیقاتی-درمانی جهاد دانشگاهی حمایت کنند

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: کلنگ‌زنی مجتمع تحقیقاتی- پژوهشی- درمانی جهاد دانشگاهی استان قزوین انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و همچنین مشارکت خیرین و واقفین به زودی شاهد احداث ساختمان این مجتمع باشیم.

مسئولان و خیرین از ساخت مجتمع تحقیقاتی-درمانی جهاد دانشگاهی حمایت کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فرشاد پیله چی (امروز) با حضور در دفتر تحریریه پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران این مجموعه در انعکاس صحیح و دقیق اخبار تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: معتقدم نباید فقط یک روز به تشکر از زحمات خبرنگاران اختصاص داده شود؛ چراکه خبرنگاران در طی سال تلاش فراوانی می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از تحولات و یا تغییراتی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در جامعه رقم می‌خورد حاصل تلاش و همت اصحاب رسانه است؛ زیرا انعکاس و بازتاب صحیح اخبار و شفاف‌سازی‌ها توسط خبرنگاران بعضا منجر به تغییر برخی تصمیمات می‌شود.

پیله چی با تاکید بر اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند؛ تصریح کرد: اگر خبرنگاران قلم می‌زنند و به صورت تخصصی به حوزه‌های مختلف ورود می‌کنند قطعا این امر می‌تواند مفید ثمر بوده و خروجی خوبی در جامعه به دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشحالم از اینکه زحمات و تلاش مجموعه صبح قزوین در اطلاع رسانی و همچنین بیان انتقادات و پیشنهادات و همچنین نقاط ضعف و قوت مسئولان به خوبی دیده می‌شود و این خود نکته مثبتی است که منشا اثر فراوانی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: بحث درمان و اشتغال دو موضوع مورد هدف جهاد دانشگاهی است که از نیازهای مهم استان بوده و امیدواریم در سال جدید حوزه‌های درمانی مورد نیاز استان را توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان رونق تولید، جهاد دانشگاهی نیز در مسیرتحقق این شعار حرکت می‌کند؛ چراکه رونق تولید موضوع مهمی است که اگر درست صورت گیرد می‌تواند بسیاری از چرخه‌های اقتصادی کشور را به حرکت درآورد.

پیله چی در ادامه گفت: بحث رونق تولید در دستور کار جهاد دانشگاهی نیز قرار گرفته و تلاش داریم حوزه‌هایی که در حیطه اختیار ماست در این مسیر قرار گیرد چه در حوزه فرهنگی و بسترسازی و چه در مباحث آموزشی و پژوهشی، تا بتوانیم به بحث اشتغال کمک کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: کلنگ زنی مجتمع تحقیقاتی- پژوهشی- درمانی جهاد دانشگاهی استان قزوین انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و همچنین مشارکت خیرین و واقفین به زودی شاهد احداث ساختمان این مجتمع باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: برای احداث این ساختمان 25 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده ضمن اینکه برای تجهیز آن از محل فراملی قول گرفتیم.

وی در پایان گفت: جهاد دانشگاهی قزوین تنها استانی است که فاقد فضای ملکی است که امیدواریم با ساخت ساختمان جدید این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/7003  

 

  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان