۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افشاگری وظیفه یک رسانه‌ انقلابی است/ احداث ساختمان جدید برای سکونت استاندار ضرورت ندارد
کد خبر: ۳۳۶۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۷ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در بازدید از پایگاه خبری صبح قزوین:

افشاگری وظیفه یک رسانه‌ انقلابی است/ احداث ساختمان جدید برای سکونت استاندار ضرورت ندارد

نماینده سابق مردم قزوین گفت: رسانه‌هایی وجود دارند که افشاگری برای آن‌ها اهمیتی ندارد، اما رسانه‌‌ی انقلابی در حمایت و پشتیبانی از بیت‌المال احساس تکلیف می‌کند.

افشاگری وظیفه یک رسانه‌ انقلابی است/ احداث ساختمان جدید برای سکونت استاندار ضرورت ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین به همراه سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس  امروز( پنجشنبه) از پایگاه خبری صبح قزوین بازدید کرد.

حسینی در این دیدار با بیان اینکه امام علی(ع) استانداری که بر سفره‌ی اغنیا نشست را در تاریخ رسوا کرد، اظهار کرد: او فقط بر سفره‌ی رنگی نشسته و مرتکب فساد دیگری نشده بود، اما امیرمومنان با او به شدت برخورد کرد.

وی افزود: با وجود چنین آموزه‌هایی ما نباید در برابر مسئولینی که مرتکب فساد می‌شوند، سکوت کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه رسانه‌های انقلابی باید افشاگری کنند و به این موضوع اهمیت بدهند، تصریح کرد: رسانه‌هایی وجود دارند که افشاگری برای آن‌ها اهمیتی ندارد، اما رسانه‌‌ی انقلابی در حمایت و پشتیبانی از بیت‌المال احساس تکلیف می‌کند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌‍‌ها باید به مسائل اجتماعی نیز بپردازند، تشریح کرد: به عنوان نمونه رسانه‌ها باید این موضوع را بررسی کنند، که چرا طلاق افزایش یافته‌است در گذشته طلاق امر قبیحی بود، اما امروزه برخی جشن طلاق برگزار می‌کنند.

حسینی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل اجتماعی رعایت احترام یکدیگر در جامعه است. احترام پدر در خانواده، احترام به معلم و استاد و احترام بزرگ‌تر از جمله مواردی است که باید به آن‌ها پرداخت و برای ارتقای آن تلاش کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه خانواده‌های ما امروز با مسائل اجتماعی مواجه هستند، اذعان کرد: این مسائل اجتماعی باید ریشه‌یابی شوند و برای اصلاح آن‌ها تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در مسائل سیاسی غرق شد، توضیح داد: تمرکز بیش از حد بر سیاست موجب غفلت ما از مسائل اجتماعی می‌شود، در صورتی که اگر مسائل اجتماعی اصلاح شوند سیاست نیز اصلاح خواهد شد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس با اشاره به احداث ساختمانی برای سکونت استاندار قزوین، اظهار کرد: منزل استانداری را مشاهده کرده‌ام و نیاز به احداث ساختمان جدیدی نیست، البته استاندار فعلی از این ساختمان استفاده نخواهد کرد و به مسئولان بعدی خواهد رسید.

انتهای پیام/5005

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان