۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقد سازنده موجب پویایی و تحرک در جامعه می‌شود/ "صبح قزوین" موضوعات را عالمانه و عاقلانه پیگیری می‌کند
کد خبر: ۳۳۶۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۶ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

نقد سازنده موجب پویایی و تحرک در جامعه می‌شود/ "صبح قزوین" موضوعات را عالمانه و عاقلانه پیگیری می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خوشحالم که در استان قزوین مجموعه متدین همسو با نظام و انقلاب حضور دارند؛ چراکه صبح قزوین موضوعات را عالمانه و عاقلانه پیگیری می‌کند و امیدواریم در ادامه راه هم همچنان موضوعات را رصد کنید.

نقد سازنده موجب پویایی و تحرک در جامعه می‌شود/ "صبح قزوین" موضوعات را عالمانه و عاقلانه پیگیری می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین امروز(چهارشنبه) به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید کرد.

خیرالله رحمانی در این بازدید اظهار کرد: هفته خبرنگار فرصت مغتنمی برای تشکر از زحمات و تلاش صادقانه خبرنگارانی است که دغدغه پیگیری موضوعات مربوط به حوزه آموزش و پرورش را دارند و با نگاه رسانه‌ای، عالمانه و عاقلانه در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی افزود: فلسفه وجودی رسانه‌ها و ورود در این عرصه نقد سازنده و آگاهانه بدون توجه به حواشی‌ است؛ چراکه این نقدها موجب پویایی و تحرک بیشتر مسئولان شده و موجب پاسخگویی آنها می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: این هفته فرصتی است برای قدردانی از خبرنگاران رسانه‌هایی همچون صبح قزوین که با روحیه مذهبی و انقلابی به دور از مسائل حواشی فعالیت و مطالبه‌گری می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ما معلم هستیم و معلمان دارای خصلتی هستند که فضایی را ایجاد می‌کنند که دیگران به راحتی مباحث خود را مطرح کنند.

رحمانی عنوان کرد: آموزش و پرورش و رسانه رسالت مشترک فرهنگسازی دارند به ویژه آنکه مطبوعات و رسانه‌ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی هنوز خاصیت خود را از دست ندادند و همچنان جذابیت و جایگاه خود را در بین مخاطبان و مردم دارند.

وی تصریح کرد: خوشحالم که در استان قزوین مجموعه متدین همسو با نظام و انقلاب حضور دارند؛ چراکه صبح قزوین موضوعات را عالمانه و عاقلانه پیگیری می‌کند و امیدواریم در ادامه راه هم همچنان موضوعات را رصد کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ابراز کرد: فلسفه وجودی رسانه‌ها و مطبوعات این است که ضمن پیگیری مسائل و مشکلات در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام حرکت کرده و هرجا کوتاهی دیدند سوال کنند زیرا مردم از طریق رسانه‌ها پاسخگویی مسئولان را حس می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در استان قزوین 3هزار شهید جان خود را برای عزت و سربلندی انقلاب و کشور فدا کردند، اما متاسفانه امروز برخی غفلت می‌کنند در حالیکه آرامش و عزت امروز کشور مدیون خون شهداست.

رحمانی عنوان کرد: مردم اکنون در نظام جمهوری اسلامی خیلی به این فضای رسانه‌ای اعتماد دارند به ویژه رسانه‌های انقلابی که عالمانه و عاقلانه در جهت نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش باید فضایی را ایجاد کنیم که دغدغه و اولویت اول همه، مباحث تعلیم و تربیت و فرهنگ باشد و رسانه‌ها نقش پررنگی در فرهنگسازی این امر مهم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: صبح قزوین در حوزه آموزش و پرورش با پیگیری موضوعات مختلف و مطالبات مردم فعالیت مثمرثمری داشته است؛ همه رسانه‌ها هم باید محکم و عالمانه نقد کنند البته برخی انتقادات صورت گرفته در رسانه‌ها منصفانه و عالمانه نیست و بیشتر به حواشی می پردازند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید پاسخگو باشند و نسبت به مطالبات و دغدغه‌های مردم حساسیت داشته باشد.

در ادامه این دیدار حنانه امیری اظهار کرد: متاسفانه مدیران استان نقدپذیر نیستند و این امر مشکلات فراوانی برای خبرنگارانی ایجاد کرده که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند.

مدیرمسئول سایت خبری صبح قزوین اذعان کرد: خوشبختانه مسئولان آموزش و پرورش همواره پاسخگوی سوالات خبرنگاران هستند چراکه رسانه‌ها می‌خواهند مدیران پاسخگو بوده و به مطالبه گری آنها اهمیت دهند.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان