۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۶ واحد صنعتی آلاینده در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شد
کد خبر: ۳۳۶۸۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۵ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:

۶ واحد صنعتی آلاینده در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: مسئولان ۶ واحد تولیدی آلاینده به علت بی توجهی به رعایت ضوابط محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شدند.

۶ واحد صنعتی آلاینده در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شد
احمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به نتایج اندازه گیری خروجی‌های واحد‌های صنعتی و خارج از حد استاندارد بودن موارد سنجش‌شده از ۶ واحد تولیدی، مسئولان این کارخانه‌ها پس از هشدار‌ها و اخطار‌های صادر شده و بی توجهی به رعایت ضوابط محیط زیست برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بیان کرد: به منظور کاهش عوامل آلوده کننده و مخرب محیط زیست، تمام واحد‌های بزرگ تولیدی، صنعتی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی موظفند برای نمونه برداری و اندازه گیری آلودگی و تخریب زیست محیطی خود در چارچوب ضوابط خوداظهاری اقدام کنند و نتایج را به سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.
 
وی اضافه کرد: واحد‌هایی که فعالیتشان منجر به ایجاد آلودگی بیش از حد استاندارد‌های زیست محیطی باشد و باعث تخریب محیط زیست شود، باید پس از دریافت اخطار آلودگی و در طی مهلت اعطائی، اقدامات لازم را برای رفع آلودگی انجام دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان