۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۰هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند
کد خبر: ۳۳۶۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۴ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

بیش از ۱۰هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بیش از ۱۵۱میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و تعداد ۱۰هزار و ۷۲۵نفر در صف انتظار هستند.

بیش از ۱۰هزار نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: از فروردین تا پایان تیر ماه سال جاری، بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک‌های عامل در استان قزوین پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع اعتبار قرض الحسنه استان حدود ۴۷۳میلیارد تومان است که تعداد ۵ هزار و ۳۴ نفر در چهار ماهه نخست سال موفق به دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: بیش از 151میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و تعداد 10هزار و 725نفر در صف انتظار هستند.

وی تاکید کرد: دولت به صورت متمرکز درتلاش است تا برای تامین ضمانت وام ازدواج تسهیل لازم را انجام دهد که با این اقدام کمک بسیاری به زوج‌های جوان در این زمینه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در مجموع و با توجه به اعتبارات ابلاغی، ۳۲درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در چهارماهه نخست سال پرداخت شده که بیشترین میزان پرداختی را به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات ، ملت، سپه، تجارت، کشاورزی، رفاه و مسکن بر عهده داشته اند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان