۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین خیران قزوینی برای جهیزیه نوعروسان بیش از ۶۸۸میلیون هزینه کردند
کد خبر: ۳۳۶۷۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۳ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان:

خیران قزوینی برای جهیزیه نوعروسان بیش از ۶۸۸میلیون هزینه کردند

 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: خیران طی سال ۹۷ برای خرید جهیزیه نوعروسان تحت حمایت بیش از ۶۸۸ میلیون تومان، برای ساخت مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و ۹۶ میلیون تومان و برای تأمین لباس نیازمندان بیش از ۴۸۵ میلیون تومان مساعدت کرده اند.

خیران قزوینی برای جهیزیه نوعروسان بیش از ۶۸۸میلیون هزینه کردند

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد که مورد استقبال مردم نیکوکار قرار گرفته، طرح اکرام ایتام است.

وی ادامه داد: طی سال 97 بیش از 9میلیارد و 45میلیون تومان از سوی 14هزار و 73حامی به هزار و 612 یتیم مساعدت شده که بیش از سه میلیارد و 487میلیون تومان به صورت غیرنقدی و مابقی نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در کمیته امداد با استقبال خوبی همراه بوده، طرح اکرام محسنین است که حامیان از فرزندانی حمایت می‌کنند که اگرچه از نعمت پدر و مادر بهره مند هستند ولی مشکلاتی مانند بیماری صعب العلاج و کهولت سن موجب شده که هزینه‌های زندگی آنها بسیار بالا باشد.

وی افزود: در طرح اکرام محسنین پنج هزار و 712 نفر از حامیان برای حمایت از سه هزار و 146 نفر از فرزندان تحت حمایت همکاری دارند که طی سال 97 حامیان نیک اندیش بالغ بر چهار میلیارد و 295 میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقد به فرزندان معنوی خود اهداء کرده اند.

مومنی عنوان کرد: سرانه کمک هر حامی به طور متوسط بیش از 62هزار تومان و سرانه دریافتی هر فرزند تحت حمایت بیش از 113 هزار تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: خیران طی سال 97 برای خرید جهیزیه نوعروسان تحت حمایت بیش از 688 میلیون تومان، برای ساخت مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و 96 میلیون تومان و برای تأمین لباس نیازمندان بیش از 485 میلیون تومان مساعدت کرده اند.

وی تصریح کرد: اگرچه کمک‌های زیادی از سوی مردم اهداء می شود و این کمک‌ها در مقایسه با شرایط سخت اقتصادی بسیار قابل توجه بوده و جای تقدیر دارد، لکن با توجه مشکلات عدیده و گره‌های زندگی مددجویان و خانواده‌های نیازمند در استان قزوین، همچنان نیازمند همراهی و مساعدت مردم خیر استان قزوین هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد آمادگی دارد تا کمک های مردمی را از طریق کد # 028*8877* دریافت و در اسرع وقت برای نیازمندان هزینه کند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان