۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعضای شورا درحال ر ایزنی برای انتخاب فردی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری قزوین هستند
کد خبر: ۳۳۶۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۲ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

اعضای شورا درحال ر ایزنی برای انتخاب فردی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری قزوین هستند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: سرپرستی شهرداری زمان کوتاهی است و اکنون نیز اعضای شورای شهر درحال رایزنی برای انتخاب فردی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری هستند.

اعضای شورا درحال ر ایزنی برای انتخاب فردی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری قزوین هستند

مصطفی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره حواشی انتخاب سرپرست شهرداری قزوین اظهار کرد: پس از استعفای آقای صفری از شهرداری قزوین گزینه‌های مختلفی از کارکنان شهرداری به عنوان سرپرست مطرح بودند که برخی از گزینه‌ها به دلایلی شرایط احراز را نداشتند. 

وی ادامه داد: با مطرح کردن گزینه‌های مختلف به عنوان سرپرست شهرداری آقای درافشانی برای این سمت رای اعتماد گرفت و در این مرحله نیازی به استعلام استانداری وجود ندارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ابراز کرد: عدم حضور کارکنان شهرداری در اعتراض به این انتختاب صحت و سقم ندارد و صرفا شایعاتی است که در فضای مجازی منتشر شده و هیچ موردی بصورت رسمی اعلام نشده است.

این مسئول یادآور شد: سرپرستی شهرداری زمان کوتاهی است و اکنون نیز اعضای شورای شهر درحال رایزنی برای انتخاب فردی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری هستند.

وی بیان کرد: براساس اختیارات قانونی اعضای شورای شهر آقای درافشانی را که یکی از کارکنان شهرداری است به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند و تمام اعضا به اتفاق فعالیت خود را در شورا به فعالیت انجام می‌دهند و کارکنان شهرداری نیز از سرپرست تبعیت می‌کنند.

صالحی با بیان روندانتخاب شهردار عنوان کرد: در هر انتخاب و مجموعه‌ای افراد موافق و مخالف وجود دارند و این امر بدیهی است و در نهایت باید از فردی که رای اکثریت را به دست آورده تمکین کرد.

وی تاکید کرد: شاید در بدنه شورا نیز مخالفانی برای انتخاب سرپرست وجود داشته است، اما پس از انتخاب نهایی تمام افراد وظیفه و نقش خود را انجام می‌دهند و عدم حضور به عنوان رفتارهای اعتراض آمیز شایعه فضای مجازی است و در خدمت رسانی تاثیری ندارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: ما، شورا و شهرداری به سرپرست و شهردار جدید کمک می‌کنیم و با آن‌ها همکاری داریم تا خدمت رسانی متوقف نشده و ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/6006        

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان