۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تاسیس تیم ورزشی "شرکت شهرک‌های صنعتی" بررسی می‌شود/ پذیرش مسئولیت تیم‌های ورزشی برای شهرداری‌ها ممنوع شد
کد خبر: ۳۳۶۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۸ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تاسیس تیم ورزشی "شرکت شهرک‌های صنعتی" بررسی می‌شود/ پذیرش مسئولیت تیم‌های ورزشی برای شهرداری‌ها ممنوع شد

استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی برای اداره تیم‌ها اقدامی صحیح است اما متاسفانه در شرایطی قرار داریم که این واحدها نیز به تنهایی امکان پذیرش مسئولیت یک تیم را ندارند با وجود این ایجاد تیمی تحت عنوان شرکت شهرک‌های صنعتی بررسی می‌شود.

تاسیس تیم ورزشی "شرکت شهرک‌های صنعتی" بررسی می‌شود/ پذیرش مسئولیت تیم‌های ورزشی برای شهرداری‌ها ممنوع شد

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین، درباره وضعیت ورزش و تیم‌های ورزشی استان ابراز کرد: جلسات مختلفی برای تیم کاسپین برگزار شده و حقیقت این است که اگر شهرداری مسئولیت اداره تیم را به عهده نگیرد اداره تیم توسط دستگاه‌های دولتی موفق نخواهد بود.

وی افزود: اکنون اداره و برعهده گرفتن مسئولیت تیم‌های ورزشی برای شهرداری‌ها نیز ممنوع شده که البته هنوز به طور کامل عملی نشده و در قزوین اعلام کردیم که این اقدام تا زمانی که تمام شهرداری‌ها این کار را انجام نداده‌اند به تعویق بیافتد.

استاندار قزوین درباره تاثیر حضور بخش صنعت در اداره تیم‌های ورزشی اذعان کرد: استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی برای اداره تیم‌ها اقدامی صحیح است، اما متاسفانه در شرایطی قرار داریم که این واحدها نیز به تنهایی امکان پذیرش مسئولیت یک تیم را ندارند.

وی ادامه داد: برای امکان تشکیل تیمی تحت عنوان "شرکت شهرک‌های صنعتی" جلسه‌ای با اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار و موضوع را پیگیری خواهم کرد.

دستگاه‌های اجرایی در المپیادهای ورزشی شرکت کنند

این مسئول درباره علت تفاوت آمار ارائه شده در سنجش ساختار قامتی بانوان عنوان کرد: تفاوت آمار و نتیجه فعالیت اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش در طرح سنجش ساختار قامت بانوان روستایی طبیعی است.

وی ادامه داد: درواقع جامعه هدف این در این دو بررسی متفاوت بوده و هماهنگی بین این دو ارگان در رسیدن به نتایج دقیق‌تر و قطعی‌تر مؤثر است.

استاندار قزوین با اشاره به طرح‌های ورزشی درحال اجرا اظهار کرد: برای برگزاری طرح تابستانه و المپیادهای ورزشی، تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را خواهند داشت و تامین امنیت و حفاظت در این مسابقات به مجوز شورای تامین نیاز ندارد و این مجوز صرفا در شرایط خاصی ضروری است که اکنون در آن موقعیت قرار نداریم.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه‌های اجرایی در مسابقات شرکت داشته و از افراد خود را برای حضور در مسابقات ورزشی حمایت کنند.

انتهای پیام/6006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان