۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین امداد غیبی و حضور بموقع مردم رمز پیروزی عملیات "مرصاد" بود/ فتنه ۸۸ نمونه برجسته توطئه منافقین پس از انقلاب است
کد خبر: ۳۳۶۶۳۹ نویسنده: حجت الاسلام معبودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۵ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

امداد غیبی و حضور بموقع مردم رمز پیروزی عملیات "مرصاد" بود/ فتنه ۸۸ نمونه برجسته توطئه منافقین پس از انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: در عملیات مرصاد امدادهای غیبی، طراحی‌های خوب فرماندهان جنگ ازجمله شهید صیاد شیرازی و حضور بموقع مردم بویژه اهالی منطقه پیروزی را برای ملت ایران رقم زد و ضعف منافقین که درقالب ببر کاغذی نمایان شده بودند باعث آتش گرفتن و از بین رفتنشان شد.

امداد غیبی و حضور بموقع مردم رمز پیروزی عملیات "مرصاد" بود/ فتنه ۸۸ نمونه برجسته توطئه منافقین پس از انقلاب است

حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: منافقین پس از پیروزی یک انقلاب در جامعه دینی ظهور پیدا می‌کنند و از آنجایی که امکان انجام اقداماتشان را بصورت علنی ندارند با دو چهره بودن و نفاق در ظاهر و باطن بطور متفاوت عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت منافقین در کشور ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و تمام همت آنان در جهت ضربه زدن به ملت ایران بود و درواقع آن گروه پادو و آلت دست دشمنان واقعی انقلاب یعنی صهیونیسم و امریکا بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: منافقین حوادث مختلفی را در کشور رقم زدند، شخصیت‌های برجسته‌ای را به شهادت رسانده و حتی به مردم کوچه و بازار نیز رحم نکرده و بسیاری از آن‌ها را به طرز فجیعی قتل عام کردند.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی منافقین به عنوان ستون پنجم عمل کردند و به دامن رژیم بعث عراق رفتند و با کمک امریکا و مرتجعین منطقه انسجام یافتند.

این مسئول بیان کرد: منافقین علت با پذیرش قطع نامه 598را ضعف جمهوری اسلامی تحلیل کردند و به همین دلیل حمله‌ای را طراحی کردند که طی عملیاتی در تنگه مرصاد به کمین رزمندگان خوردند، بسیاری از آن‌ها به هلاکت رسیدند، افرادی دستگیر شدند و تجهیزات فراوانی برجای ماند و در نتیجه افتضاح بزرگی برایشان رقم خورد.

منافقین آرزوی ضربه زدن به ملت ایران را به گور خواهند برد

وی با بیان رموز موفقیت در عملیات مرصاد اذعان کرد: در این عملیات امداد و نصرت الهی و غیبی شامل حال ملت ایران شد و منافقین در کمین و تنگه گرفتار شدند.

معبودی ادامه داد: طراحی‌های خوب فرماندهان جنگ ازجمله شهید صیاد شیرازی و حضور بموقع مردم بویژه اهالی منطقه غرب، کرمانشاه و اسلام آباد غرب از دلایل موفقیت در عملیات مرصاد بود، همچنین ضعف منافقین که درقالب ببر کاغذی نمایان شده بودند باعث آتش گرفتن و از بین رفتنشان شد.

وی درباره نقش منافقین در دیگر حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: منافقین هرجا که برایشان مقدور بوده خواستار ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بودند و فتنه سال88نیز حضور آنان نمایان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین افزود: کف و هلهله در روز عاشورا، آتش زدن خیمه امام حسین(ع) و مسجد اقداماتی بود که در فتنه سال 88اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: برخی افرادی که اساسا با دین‌، آرمان‌های دینی و انسانی مشکل دارند در هر موردی از جمله جاسوسی و پادویی برای امریکا، اسرائیل و مشورهای مرتجع منطقه یا عوامل میدانی که احساس کنند امکان فعالیت برایشان وجود دارد اقدام می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: باوجود تمام فعالیت‌ها و پدیده‌هایی همچون فتنه سال88ماهیت منافقین بیش از پیش برای مردم روشن شده است و با آگاهی و شناخت مردم آرزوی ضربه زدن به ملت ایران را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/۶۰۰۶ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان