۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف جسد جوان غرق شده و دستگیری سارقان باند احشام
کد خبر: ۳۳۶۵۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف جسد جوان غرق شده و دستگیری سارقان باند احشام

فرمانده انتظامي"بوئين زهرا" از دستگیری سارقان احشام در اين شهرستان خبر داد.

کشف جسد جوان غرق شده و دستگیری سارقان باند احشام

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف جسد جوان غرق شده در آبیک

سرهنگ "مجید حسوند" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بعد از ظهر جمعه 28 تیر ماه گزارشي از وقوع يك مورد غرق شدگی جوان 22 در رودخانه سد "زیاران" به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام و بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شدت و حجم بالای آب و تلاش عوامل امدادی وانتظامی توفیقی در پیدا کردن جسد بدست نیامد وطبق هماهنگی های به عمل آمده با مراجع ذیربط آب رودخانه منشعب از سد "طالقان" قطع و پس از ساعت ها تلاش جسد بی جان فرد غرق شده در داخل رودخانه پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: جسد جهت تعیین علت تامه فوت تحویل پزشکی قانونی استان قزوین و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری سارقان احشام در بوئين زهرا

سرهنگ" حسين علیان نژادی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت بعنف احشام در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی موفق به شناسایی محل اختفاء یکي از سارقان احشام شدند.

این مقام انتظامی دادامه داد: پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پليس آگاهي منتقل شد

وی افزود: پس از انجام بازجوئی های تخصصی توسط عوامل پلیس آگاهی متهم به همدستي با 10 نفر در سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا در ادامه گفت: ماموران پليس آگاهي با تحقيقات فني وغيرمحسوس مخفيگاه 2 نفر از همدستان متهم رادر يكي از روستاهاي این شهرستان شناسايي وبا هماهنگي قضايي دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

علیان نژادی با بيان اینکه سارقان در بازجويي هاي فني پليس به 10 فقره سرقت به تعداد 500 راس احشام با همدستي 8 سارق ديگر اعتراف كردند افزود : متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و تلاش پلیس برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

بریدن درخت کهن سال در الموت قزوین فوت 2 کارگر را رقم زد

سرهنگ "رسول فراهانی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر وقوع حادثه  سقوط درخت کهنسال روی 2 کارگر مرد و فوت  آنان در یکی از روستا های بخش "الموت شرقی" بلافاصله عوامل واحد گشت یگان انتظامی "الموت شرقی" در محل اعلامی حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران انتظامی و انجام تحقیقات مشخص شد در هنگام بریدن یک اصله درخت کهن سال توسط فردی در محل اعلامی با توجه به کهن سال بودن درخت، پس از بریدن درخت، متاسفانه با سقوط درخت بر روی 2 کارگر 52 و 38 ساله  باعث مرگ آن ها شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان گفت: پیکر 2 متوفی برای بررسی بیشتر توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان