۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین خانواده‌هایی که باید بهای الکترونیکی‌شدن عوارضی‌ها را بپردازند!
کد خبر: ۳۳۶۵۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۹ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

کارکنان عوارضی قزوین در اتوبان بلاتکلیفی؛

خانواده‌هایی که باید بهای الکترونیکی‌شدن عوارضی‌ها را بپردازند!

تمام پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیش از ۱۵سال سابقه کار دارند، اما طی چندماه گذشته هیچ کس پاسخگوی این بلاتکلیفی آنها نیست.

خانواده‌هایی که باید بهای الکترونیکی‌شدن عوارضی‌ها را بپردازند!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ کارکنان عوارضی‌های استان قزوین امروز(شنبه) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین پیش از ظهر امروز نسبت به بلاتکلیفی از وضعیت کاری خود پس از الکترونیکی شدن عوارضی‌ها و سنوات مقابل استانداری تجمع کردند.

این کارکنان عوارضی‌های استان قزوین با گلایه از بلاتکلیفی خود ابراز کردند: این شرکت ۱۳۵ پرسنل دارد که سال‌ها پیش زیر نظر شرکت ملی آزادراه فعالیت می‌کرد اما از اسفندماه سال گذشته با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض همه ما بیکار شده ایم.

این معترضان عنوان کردند: قرارداد ما با این شرکت تا ۳۱مردادماه ادامه دارد، اما هم اکنون شرکت راه و ترابری هم تصمیم دارد پرسنل را با هر سابقه‌ای بدون درنظرگرفتن سنوات تحویل یک شرکت پیمانکاری دهد.

این کارکنان عوارضی‌های ابراز کردند: تمام پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیش از 15سال سابقه کار دارند، اما طی چندماه گذشته بیکار شده اند و هیچ کس پاسخگوی این بلاتکلیفی ما نیست.

 

این کارکنان اداره کل راهداری قزوین بیان کردند: امروز به ما می‌گویند قرار است ما زیر نظر پیمانکار کار کنیم اگر این موضوع اعمال شود حقوق و مزایای ما کاهش می‌یابد و پس از 15 سال کار کردن با کمترین حقوق چگونه می‌توانیم کار کنیم؟

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان