۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ماجرایی جالب از بنز رهبر کره شمالی +عکس
کد خبر: ۳۳۶۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۹ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

ماجرایی جالب از بنز رهبر کره شمالی +عکس

خودروی مرسدس بنز زرهی رهبر کره شمالی دارای مشخصات و توانایی‌های محرمانه زیادی است و مسیر بسیار پیچیده‌ای را برای رسیدن به دست او طی کرده است.

ماجرایی جالب از بنز رهبر کره شمالی +عکس
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران، خودروی مرسدس بنز زرهی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دارای مشخصات و ویژگی‌های محرمانه و سری زیادی است. اما به تازگی اطلاعات جدیدی از این اتومبیل زرهی منتشر شده است. اطلاعات انتشار یافته تا حدی ویژگی‌های این خودرو مخصوص را افشا کرده است.

در حالی که کره شمالی در زیر تحریم‌های سنگین آمریکا قرار دارد و شرکت‌های بزرگی چون مرسدس بنز و بی‌ام‌وی حق فروش محصولات خود در این کشور را ندارند ولی رهبر کره شمالی از خودرویی عجیب و مرموز مرسدس بنز استفاده می‌کند. بسیاری شرکت‌های جهان به جهت قرار نگرفتن در لیست تحریم‌های آمریکا از هرگونه تجارت با کره شمالی خودداری می‌کنند. اما حالا و پس از انتشار تصاویر کیم جونگ اون در هنگام تردد با خودروی زرهی مرسد بنز، سوالات زیای در مورد مشخصات این اتومبیل در ذهن کاربران شکل کرده است.

مسیر پیچیده خودروی زرهی رهبر کره شمالی برای رسیدن به دست او

مرسدس بنز هرگونه همکاربی با کره شمالی برای تجهز خودرو رهبر این کشور را رده کرده است. تحقیقات جدید نشان داده است این خودرو در ابتدا با هماهنگی واسطه‌ای نامعلوم وارد چین شده، پس از آن به ژاپن رفته است. این اتومبیل ۴۱ روز سفر دریایی از آلمان تا چین را پشت سر گذاشته است.

در ژاپن خودروی زرهی مرسدس بنز جهت جلوگیری از هرگونه شناسایی از سوی مقامات بین المللی راهی روسیه شده و در نهایت با هواپیما در اختیار رهبر کره شمالی قرار گرفته است.

با اینکه اطلاعات منتشر شده تنها مربوط به زمان و محل تحویل و هم‌چنین چگونه سفر این خودرو از آلمان تا کره شمالی بوده ست و مطمئنا مهندسان کره‌ای تغییراتی در آن ایجاد کرده و اسلحه‌هایی مرگبار به آن اضافه کرده اند.

امکانات و اسلحه‌های موجود در اتومبیل زرهی کیم جونگ اون در شرایط اضطراری برای تامین امنیت او به کار گیری می‌شود.

 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان