۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عکس/ راه حل مرکل برای لرزش بدن
کد خبر: ۳۳۶۴۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۶ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

عکس/ راه حل مرکل برای لرزش بدن

صدراعظم آلمان برای دومین بار در طول هفته جاری، مراسم استقبال از یک مقام رسمی را به صورت نشسته برگزار کرد.

عکس/ راه حل مرکل برای لرزش بدن
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از فارس، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان دیروز سه‌شنبه بار دیگر در جریان یک مراسم رسمی، به صورت نشسته از یک مقام ارشد خارجی استقبال کرد.
 
بنابر گزارش روزنامه «دیلی‌میل»، مرکل در استقبال از «ماریا ساندوا» نخست‌وزیر مولداوی در دفتر صدراعظمی در برلین برای دومین بار در طول یک هفته، به صورت نشسته این مراسم را برگزار کرد.
 
این سیاستمدار کهنه‌کار آلمانی امروز ۶۵ ساله می‌شود و تکرار مشاهده لرزش صدراعظم در مراسم رسمی  در ماه‌های ژوئن و جولای و نیز استقبال وی از مقامات در حالت نشسته، نگرانی درباره وضعیت جسمی وی را افزایش داده است.با این حال، نتیجه یک نظر‌سنجی که دیروز سه‌شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که یک سوم آلمانی‌ها با وی همدردی نمی‌کنند.
مرکل پنجشنبه گذشته هم  در اقدامی برخلاف پروتکل معمول، به‌صورت نشسته از «مِته فردریکسن» نخست‌وزیر دانمارک در برلین استقبال کرده بود.
رسانه‌ها برای نخستین‌بار لرزش مرکل را در مراسم استقبال از «وولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور جدید اوکراین گزارش کردند. او در توضیح این اتفاق گفت بدنش دچار کم‌آبی شده بود. وی دومین بار، هنگام دیدار با «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور این کشور، در حال لرزیدن مشاهده شده است. 
 
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان