۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۲۲تن کود شیمیایی قاچاق و کشف ۲۵کیلو مواد مخدر
کد خبر: ۳۳۶۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۳ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف بیش از ۲۲تن کود شیمیایی قاچاق و کشف ۲۵کیلو مواد مخدر

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیائی قاچاق در قزوین خبر داد.

کشف بیش از ۲۲تن کود شیمیایی قاچاق و کشف ۲۵کیلو مواد مخدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

کشف 198راس دام فاقد مجور حمل در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامي "كلانتري 11 پاسداران" حین كنترل خودروهاي عبوري در "محور ترانزيت " به 3 دستگاه كاميون مشکوک و برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از مدارک رانندگان مشخص شد فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسي های صورت گرفته از این خودروها 198 راس دام (گوسفند) فاقد مجوز حمل کشف شد.

فرمانده انتظامي بوئین زهرا در پايان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 4 میليارد ريال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام تحویل اداره دامپزشکی و 3 نفر متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

ديدار مردمی سردار فرمانده انتظامي استان قزوین در سامانه 197

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز سه شنبه 25 تیرماه، سردار حاجیان فرمانده انتظامي استان قزوین به همراه رؤساي پليس هاي تخصصي و معاونان خود در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است؛ اين جلسه از ساعت 1000 در محل دفتر نظارت همگاني واقع در بلوار باهنر –تقاطع خیابان عدلیه ،برگزار و تا ساعت 1200همان روز ادامه دارد.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 و خط مستقيم 21824210 مشكلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند

کشف بیش از 22تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در قزوین

سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه نا امن كنندگان اقتصاد كشور و در پی اخبار واصله مبنی بر توزیع کود شیمیائی قاچاق بررسی صحت موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم و تائید صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی با تلاش عوامل پلیس آگاهی یک دستگاه کامیون در این خصوص شناسائی و توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 22 هزار و 500 کیلوگرم کود شیمیائی قاچاق کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را 225 میلیون ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی در خصوص قاچاق همچون گذشته بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف30 تن گندم دپو شده غیرقانونی در آبگرم

سرهنگ منصور خدائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالاهاي اساسي و در پی اخبار واصله مبنی بر ذخیره غیرقانونی مقادیر قابل توجهی گندم در بخش "آبگرم" بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش "آبگرم" قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از شناسایی محل دپوی گندم و هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام که طی بازرسي از محل مقدار 30 تن گندم غیر مجاز كشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اينكه صاحبان گندم‌های دپو شده هيچ گونه مدرك و مجوزي از شركت غلات برای خريد و فروش گندم ارائه ندادند، گندم کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

فرمانده انتظامی آوج در پایان با اشاره به ارزش تقریبی 510 میلیون ریالی گندم هاي مکشوفه برابر اعلام کارشناسان از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص ذخیره کالاهای اساسی بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 25کیلو موادمخدر در قزوین

سرهنگ بیژن خدائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي در اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردي قصد انتقال مقاديري مواد مخدر را با يک دستگاه کامیون تريلر از استان هاي جنوبي کشور به استان قزوين دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از تشکیل دو اکیپ از عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان و انجام هماهنگي با مقام قضائي و اقدامات مراقبتی لازم در محورهاي مواصلاتي "بوئين زهرا - قزوين" با تلاش ماموران کامیون مورد نظر شناسائی و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران مقدار 25 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

خدائی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان