۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز معرفی شد
کد خبر: ۳۳۶۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۷ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز معرفی شد

با حضور فرمانده سپاه شهرستان البرز و مسئول بسیج رسانه استان قزوین مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز معرفی شد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز معرفی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمد کشاورز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز که امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات سپاه شهرستان البرز برگزار شد، با اشاره به روز قلم اظهار کرد: صاحبان قلم بایستی برای رضای خدا و پیشرو اهداف انقلاب دست به نوشتن بزنند.

وی افزود: بسیج رسانه استان قزوین در سال ۱۳۹۲فعالیت خود را در قزوین آغاز کرد و دو کار اصلی کادرسازی و جریان‌ سازی در بسیج رسانه انجام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: تبدیل نیروهای مومن و انقلابی به نیروهای متعهد رسانه‌ای از جمله کارهای بسیج رسانه است.

وی گفت: در تلاش هستیم با برگزاری کلاس‌های بصیرتی، اعتقادی برای افراد رسانه، بتوانیم افرادی جوان با ویژگی‌های لازم و سواد رسانه‌ای خوب رشد داده تا بتوانند با قلم خود از ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.

کشاورز با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سال 1390 دربین افشار بسیجی عنوان کرد: بسیج سیاسی است اما سیاست ‌زده نیست. بسیجی اصول‌گرای اصلاح طلب است و انصاف نیست که بسیج را سیاسی حزبی کنند، بسیج طرفدار رهبری و انقلاب است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: فضای جامعه را بایستی فضای برادری، حسن ظن و خوش گمانی قرار دهیم.

این مسئول ابراز کرد: اهالی رسانه افرادی فرهیخته هستند و نباید به خاطر هیچ و پوچ منزلت قلم خود را زیر سوال ببرند و صبور باشند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین متذکر شد: بایستی بین خبرنگار بسیجی و خبرنگار معمولی فرق باشد و خبرنگار بسیجی دارای اخلاقیات و دانش و آگاهی بالاتری باشد که این موضوع می‌طلبد بسیج رسانه برای رسیدن به این هدف قدم‌های اساسی بردارد.

در ادامه این جلسه صادق چگینی مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان البرز با بیان اینکه کار رسانه بایستی جهادی و انقلابی باشد، گفت: فضای نامناسب شهر الوند را بایستی با جریان سازی انقلابی آرام کنیم.

وی عنوان کرد: رسانه را بایستی از حاشیه‌ها دور کرد و با هوشمندی اهل رسانه و جریان سازی مناسب باید شهر الوند را نجات داد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز گفت: هر فردی برای بهبود شرایط شهرستان البرز و شهر الوند قدمی بردارد، بسیج رسانه از وی حمایت می‌کند.

چگینی اذعان کرد: استقلال و حمایت از کار خوب مسئولان شهرستان از جمله وظایف بسیج رسانه است و هر فردی باید به خاطر داشته باشد در هر لباسی که هست انقلاب مستضعفین را دریابد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم صادق چگینی به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز معرفی شد.
انتهای پیام/4400

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان