۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین میز مشاوره حقوقی برای نمازگزاران برپا می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۶ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

میز مشاوره حقوقی برای نمازگزاران برپا می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برپائی میز مشاوره حقوقی یکی از دیگر اقداماتی است که هماهنگی لازم با دادگستری استان انجام شده و به زودی می‌توان در تمامی شهرها برپا کرد تا بدین وسیله مردم به صورت رایگان از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوند.

میز مشاوره حقوقی برای نمازگزاران برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اسلام روح الله فاطمی نسب امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک که با موضوع چهلمین سالروز آغاز به کار نماز جمعه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه مهم و والای نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و تمام مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه که شامل مردم می شوند باید برای برپائی هرچه بهتر آن تلاش کنند.

وی با اشاره به فعالیت چشم گیر و مناسب ستاد نماز جمعه شهر آبیک عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهر آبیک یکی از ستادهای نمونه و فعال استان قزوین است و باید در چهل سالگی برپائی نماز جمعه هم اقدامات شایسته و در خور شانی را انجام دهد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سال برپائی نمازجمعه عنوان کرد: در طول سالیان گذشته ائمه جمعه زیادی در شهر آبیک زحمت کشیده اند که می‌توان در یک برنامه مناسب از زحمات آنان و اعضای ستاد تجلیل بعمل آورد.

فاطمی نسب گفت: برپائی میز مشاوره حقوقی یکی از دیگر اقداماتی است که هماهنگی لازم با دادگستری استان انجام شده و به زودی می‌توان در تمامی شهرها برپا کرد تا بدین وسیله مردم به صورت رایگان از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوند.

وی افزود: ستاد فعال و پویای مدنظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ستادی است که در آن جوانان به صورت با نشاط و با انگیزه در کنار تجربه افراد با سابقه بتوانند اتفاقات خوبی را در طول هفته و به ویژه در حاشیه نماز جمعه انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: باید از ظرفیت طرح‌هایی مانند نهضت پاسخ گویی و ارائه خدمات پزشکی به نحو احسن استفاده کرد؛ چراکه نماز جمعه محلی است که در آن مسئول و غیر مسئول معنای خاصی ندارد و همه باید در کنار یکدیگر مشکلات همدیگر را برطرف کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان