۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین پست اینستاگرامی صبح قزوین در حمایت از شیخ زکزاکی حذف شد
کد خبر: ۳۳۶۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ساعت: ۲۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

به دنبال سانسور فریادهای آزادیخواهی؛

پست اینستاگرامی صبح قزوین در حمایت از شیخ زکزاکی حذف شد

صفحه اینستاگرامی صبح قزوین به حمایت از شیخ زکزاکی پستی را در فضای مجازی منتشر کرده بود که پس از مدت کوتاهی به دلیل سانسورهای برآمده از آزادیخواهی نمادین غربی حذف شد.

پست اینستاگرامی صبح قزوین در حمایت از شیخ زکزاکی حذف شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان کشور نیجریه است که به واسطه رهبری و هدایت مسلمانان این کشور و سردادن فریاد تظلم خواهی حدود سه سال پیش توسط رژیم نیجریه اسیر شد و در طول این مدت با پیکری مجروح و چشمان آسیب دیده علیرغم حکم آزادی توسط دادگاه این کشور تا به امروز آزاد نشده است.

امروز اخباری از سوی «بدیعه زکزاکی»، دختر شیخ زکزاکی منتشر شده است که وی می گوید پدرش به‌شدت مسموم شده و در رساندن دارو کمک چندانی نمی‌کند. ایشان برای «زنده ماندن»، باید هر چه زودتر در یک بیمارستان خوب، خارج از نیجریه بستری بشوند و تحت نظر باشند.

جمعی از دانشجویان، طلاب، پزشکان، حقوقدانان و اقشار مختلف مردم صبح امروز (چهارشنبه) در حمایت از شیخ‌ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی خواهان آزادی شیخ‌ زکزاکی شدند.

تجمع کنندگان از رژیم نیجریه خواستند تا با توجه به وضعیت جسمانی نامساعد شیخ زکزاکی اجازه دهند وی تحت نظر پزشک قرار گرفته و درمان شیخ زکزاکی انجام شود.

 با وجود وخامت حال این روحانی مبارز هنوز هیچ موضع گیری از سوی دولت نیجریه صورت نگرفته است و این موضوع در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. صفحه اینستاگرام سایت خبری صبح قزوین عصر امروز در راستای حمایت از مظلومیت رهبر بزرگ شیعیان نیجریه اقدام به انتشار پستی در صفحه رسمی خود کرد که متاسفانه ساعتی از انتشار این پست در اینستاگرام نگذشته بود که شاهد آزادی بیان به سبک غربی در فضای مجازی بودیم و پست اینستاگرام صبح قزوین به همراه متنی که شامل شعری در حمایت از آزادیخواهی و شیخ زکزاکی بود از صفحه رسمی اینستاگرام صبح قزوین حذف شد.

این اولین بار نیست که بدین صورت شاهد حذف پست های اینستاگرام کاربران و صفحات رسمی خبری در فضای مجازی هستیم و مسئولان غربی_صهیونیستی اینستاگرام که خود را مدعی دموکراسی و آزادی بیان می دانند اقدام به حذف صفحاتی می کنند که در راستای برملاکردن جنایات آنها قدم برداشته است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان