۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهدا آمده‌اند که بگویند، دشمنی دشمن را فراموش نکنیم/ پیام اصلی شهدا مقاومت است
کد خبر: ۳۳۶۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۲ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در حاشیه مراسم تشییع شهدا:

شهدا آمده‌اند که بگویند، دشمنی دشمن را فراموش نکنیم/ پیام اصلی شهدا مقاومت است

امام جمعه قزوین گفت: شهدا آمده‌اند به ما بگویند که دشمن همان دشمن است، همان دشمن جنگ افروزی که جنگ تحمیلی را برای ما زمینه سازی کرد و همان دشمنی است که هواپیمای مسافر بری را ساقط کرد.

شهدا آمده‌اند که بگویند، دشمنی دشمن را فراموش نکنیم/ پیام اصلی شهدا مقاومت است

آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم تشییع شهدای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: همه شهیدان به ویژه شهدای بزرگواری که بعد از ده‌ها سال پیکر پاکشان به میهن اسلامی برگشته است، برای ما پیام مقاومت آوردند.

وی افزود: شهدا آمده‌اند به ما بگویند که دشمن همان دشمن است، همان دشمن جنگ افروزی که جنگ تحمیلی را برای ما زمینه سازی کرد و همان دشمنی است که هواپیمای مسافر بری را ساقط کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز دشمن همان دشمنی است که 17هزار نفر از فرهیختگان ما را ترور کردند و داعش را به جان ملت‌های مسلمان انداخت و این همه ویرانی را در سوریه، یمن و لیبی جای جای جهان اسلام ایجاد کرد.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: دشمن همان دشمنی است که فلسطین را در بند کشید و قدس را به اسارت گرفت و شهدا آمده‌اند بگویند که گذشت زمان، دشمن را به چشم شما دوست جلوه ندهد و مقاومت و ایستادگی و مردانگی را فراموش نکنید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان