۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سه اصل مهم برای کنکوری‌ها در هفته پایانی
کد خبر: ۳۳۶۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۶ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

سه اصل مهم برای کنکوری‌ها در هفته پایانی

داوطلبان کنکور سراسری در یک هفته پایانی باید برنامه‌ریزی، تمرکز و توکل را در نظر بگیرند.

سه اصل مهم برای کنکوری‌ها در هفته پایانی
 

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین به نقل از فارس، کنکور سراسری سال ۹۸ در روزهای پنج‌شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود و با توجه به فرصت یک هفته‌ای باقیمانده تا این آزمون، داوطلبان باید نکاتی را برای گذراندن روزهای پایانی بدانند تا آماده‌تر در جلسه آزمون حاضر شوند.

البته همان‌طور که کارشناسان در سال‌های مختلف تأکید کرده‌اند و داوطلبان کنکور می‌دانند، مهم‌ترین مساله‌ای که در روزهای پایانی باقیمانده تا کنکور باید مدنظر داوطلبان و خانواده‌های آنان قرار گیرد، آرامش داوطلبان است.

برنامه‌ریزی، تمرکز و توکل سه اصل مهم در این روزهای پایانی است که به عقیده کارشناسان داوطلبان باید این سه اصل را درنظر بگیرند.

داوطلبان در این هفته باید مراقب فیزیک بدنی خود هم باشند و ورزش کنند تا بتوانند چند ساعت بر روی صندلی کنکور نشسته و تست بزنند.

استراحت داوطلبان در این هفته پایانی هم بسیار مهم است، داوطلبان باید به خوبی استراحت کرده و صبح‌ها زود بیدار شوند تا در روز کنکور خواب‌آلوده نباشند.

همچنین داوطلبان می‌توانند با شبیه‌سازی آزمون سراسری در منزل خود را تا حدودی به شرایط کنکور وفق دهند و تمرکز را تمرین کنند.

آزمون‌های خانگی در رفع اشکال نیز تاثیر بسیاری دارد، داوطلبان می‌توانند در آزمون‌های خانگی اشکالات خود را متوجه شده و برای رفع آن اقدام کنند.

البته تمام این نکات زمانی تاثیرگذار است که داوطلبان در روز کنکور آرامش خود را حفظ کرده و با توکل به خدا به موفقیت بیندیشند.
 
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان