۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی و معیشتی ما با مقاومت حل می شود/ غربی ها به مذاکرات و تعهدات خود پایبند نیستند
کد خبر: ۳۳۵۸۶۹ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۳ ساعت: ۷:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مصاحبه با صبح قزوین:

مشکلات اقتصادی و معیشتی ما با مقاومت حل می شود/ غربی ها به مذاکرات و تعهدات خود پایبند نیستند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا درمجلس گفت: اکنون در داخل کشور به اتحاد بین مردم، مسئولین و دستگاه‌ها زیر نظر رهبری نیاز داریم و باید ید واحده باشیم؛ درواقع با اتحاد و ایستادگی، دشمن شکست خورده و ما به پیروزی می‌رسیم و باید توجه داشت که دشمن هرگز قابل اعتماد نیست.

مشکلات اقتصادی و معیشتی ما با مقاومت حل می شود/ غربی ها به مذاکرات و تعهدات خود پایبند نیستند

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است و هرجا ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

وی ادامه داد: هرجا عقب نشینی کردیم دشمن مشتاق‌تر شده و فشارهای خود را افزایش داده و خواستار امتیاز شده است.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: با رهبری مقام معظم رهبری باید اکنون نیز همچون دفاع مقدس در مقابل دشمن زمان جنگ اقتصادی با مقاومت و ایستادگی به پیروزی برسیم.

 وی ادامه داد: اکنون در داخل کشور به اتحاد بین مردم، مسئولین و دستگاه‌ها زیر نظر رهبری نیاز داریم و باید ید واحده باشیم؛ درواقع با اتحاد و ایستادگی دشمن شکست خورده و به پیروزی می‌رسیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: دشمنان خواستار مذاکره بدون پیش شرط هستند، اما باید بدانیم آنان قابل اعتماد نبوده و نمی‌توان بر آن‌ها حساب کرد، چراکه به مذاکرات و معاهدات خود پایبند نیستند و حتی به اسناد امضا شده خود نیز عمل نمی‌کنند.

در عرصه نظامی در اوج اقتدار و قدرت هستیم

وی تاکید کرد: فقط و فقط با ایستادگی و اتکا به نیروهای داخلی و جوانان و با توکل و با استفاده از امکانات باید مقاومت کرد.

بابایی صالح اذعان کرد: ما با مدیریت رهبری در مباحث نظامی هیچ نقصی نداریم و با اقتدار هستیم، اما در عرصه کشاورزی و سایر موارد باوجود داشتن پتانسیل، انواع امکانات و نیرو هنوز به نقطه رضایت بخش نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: با مدیریت خوب، دلسوزی و کمی گذشت نسبت به هم، کنار هم بودن و استفاده از نظرات رهبری به عنوان الگوی مناسب می‌توان براحتی فعالیت انجام داد و به موفقیت رسید. 

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد: دشمنان صنعت ما را تحریم کردند اما کشاورزی و گردشگری قابل تحریم نیست و با تلاش و کمترین هزینه و استفاده از پتانسیل استان‌های مختلف می‌توان از راه توریسم به درآمد بالا رسید.

وی گفت: ما برای رسیدن به موفقیت به مدیریت و برنامه ریزی دقیق کوتاه مدت و بلندمدت نیاز داریم و اگر به فکر آینده نباشیم ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان