۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در قزوین
کد خبر: ۳۳۵۷۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۰ ساعت: ۸:۹ ↗ لینک کوتاه

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در قزوین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در قزوین جمع آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در قزوین
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فرزاد فرهادی از استمرار فعالیت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه خبرداد و بیان کرد: سال جاری ۹۸۶ پایگاه در سراسر استان برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ۴۴ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۷۵۰ پایگاه در مساجد فعال بود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۹۲ پایگاه کمیته امداد نیز برای این منظور اختصاص یافته بود که از این تعداد ۹ پایگاه سیار بود؛ هم اکنون دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همچنان آمادگی دریافت فطریه از کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه خود را نشده اند، دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: میزان فطریه جمع آوری شده تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است البته با توجه به استمرار جمع آوری فطریه، این رقم در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: فطریه جمع آوری شده از همان ساعات اولیه شورای زکات هر روستا که متشکل از معتمدان محلی است نسبت به توزیع سریع فطریه میان نیازمندان همان روستا اقدام کرده اند و در مساجد نیز این توریع زیر نظر هیئت امنای مساجد میان نیازمندان محله انجام شده است.

فرهادی گفت: آمار جمع آوری زکات با مبالغ پرداختی جدید و صورت جلسه های ارسالی به مرور تکمیل شده که در روزهای آینده اخبار تکمیلی در این خصوص در اختیار مردم نیکوکار قرار خواهد گرفت.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود به نیازمندان را در سرفصل های مختلف از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان