۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سارقان تجهیزات ۱۵میلیارد ریالی پزشکی در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۳۳۵۲۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

سارقان تجهیزات ۱۵میلیارد ریالی پزشکی در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقان تجهیزات ۱۵ میلیارد ریالی پزشکی از بیمارستان خیریه رحیمیان در شهرستان البرز در دام پلیس گرفتار شدند.

سارقان تجهیزات ۱۵میلیارد ریالی پزشکی در قزوین دستگیر شدند

 سرهنگ حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده سرقت به پلیس آگاهی شهرستان البرز مبنی بر سرقت تجهیزات پزشکی از بیمارستان خیریه رحیمیان بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات لازم هویت یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی کردند و متهم که در استان تهران قصد فروش تجهیزات پزشکی را داشت در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر پلیس در استان منتقل شد.

این مسئول اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به همدستی ۲ سارق دیگر و سرقت دو دستگاه تجهیزات پزشکی از بیمارستان با استفاده از یک دستگاه خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با اقدامات انجام شده دو تن از همدستان سارق در استان قزوین و تهران دستگیر شدند و به بزه انتسابی و مشارکت در سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: تجهیزات پزشکی سرقت شده با اعلام نظر کارشناسان پزشکی بیش از ۱۵ میلیارد ریال ارزش دارد.

حاجیان گفت: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند و اموال سرقتی به صورت صحیح و سالم تحویل بیمارستان شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان