۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بزرگداشت سوم خرداد به طور خاص در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد
کد خبر: ۳۳۵۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۸ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بزرگداشت سوم خرداد به طور خاص در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم خرداد باید با دقت و توجه خاصی برگزار شود، گفت: تبلیغات محیطی باید در تمام امکان عمومی، ادارات، سطح شهرها و حتی روستاها باید انجام شود.

بزرگداشت سوم خرداد به طور خاص در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و بزرگداشت سوم خرداد که ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت بالای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: این عملیات همواره باید مورد توجه قرار گیرد چراکه این عملیات موتور جنگی صدام را متوقف ساخت.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس به صدام نشان داد که حمله به ایران کار میسری نیست، اظهار کرد: تصرف خرمشهر و بازگرداندن آن از دست دشمن با نیروی پیاده امکانپذیر نبود؛ به طوری که در آن صحنه تمام بناها و ساختمان‌های ویران شده به دژی برای صدام تبدیل شده بودند.

استاندار قزوین بیان کرد: رزمندگان ما در مقابل ارتش صدام که حتی از خودروها نیز به عنوان سنگر استفاده کرده بود، کار غیرقابل تصور و بسیار ارزشمندی انجام دادند؛ آن‌ها به صدام ثابت کردند که با رجزخوانی نمی‌تواند به جایی برسد.

زاهدی با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم خرداد باید با دقت و توجه خاصی برگزار شود، ابراز کرد: تبلیغات محیطی باید در تمام امکان عمومی، ادارات، سطح شهرها و حتی روستاها باید انجام شود.

ساخت باغ موزه دفاع مقدس به صورت ویژه و ماندگار انجام شود

وی با اشاره به رونمایی کتاب‌های دفاع مقدس توسط بنیاد مستضعفان گفت: مستندسازی به ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته باید صورت گیرد تا به عنوان تجربیاتی برای سال‌های آینده و رفع نقاط ضعف باشد.

این مسئول با اشاره به حضور فرماندهان دفاع مقدس و مبلغین در مساجد در این ایام بیان کرد: این روزها فرصت خوبی برای تبیین جانفشانی‌های فرزندان این خاک و ایثارگرانی در سال‌های جنگ است تا نسل جوان بتوانند بیشتر با این رویدادها آشنا شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: ما باید از این فرصت بیشتر در روستاها استفاده کنیم و مسایل مربوط به دفاع مقدس را برای آنان تشریح کنیم.

وی تصریح کرد: بحث باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید در یک مکان تجمیع شود و باید از امکاناتی همچون کتابخانه و آمفی تئاتر با وسعت زیاد برخوردار باشد.

زاهدی درپایان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان باید به صورت ویژه و ماندگار انجام شود تا علاوه بر انجام فعالیت‌های دفاع مقدس در صورت برگزاری مجدد کنگره از ظرفیت خوبی در استان برخوردار باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان