۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است
کد خبر: ۳۳۵۲۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار، در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم و سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است.

سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است
 
 

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: رسالت کمیته امداد توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و خدمت رسانی به نیازمندان است، لکن کسی که از آنها بیشتر نیازمند است، ما هستیم.

وی ادامه داد: شاید فردی به واسطه مشکل و گره ای در زندگی با مشکلات مختلفی مواجه شود ولی مشکل او نباید موجب شود  تصور کنیم که ما نیازمند نیستیم. نیاز چنین افرادی مقطعی است ولی ما همواره به دعای خیر آنان نیاز داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) این افتخار را دارد که خدمت به بهترین بندگان خدا را بر عهده دارد، رسالتی که در سیره نبوی و انبیای الهی برجسته بوده و همین برجستگی باید الگوی ما باشد.

این مسئول کرد: به عنوان نمونه در طرح اکرام ایتام و محسنین که با هدف حمایت  مادی ومعنوی خیرین و حامیان بزرگوار از فرزندان ایتام و محسنین درنظرگرفته شده که خوشبختانه در میان مردم با استقبال خوبی روبرو بوده است.

وی اعلام کرد: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان به منظور تضمین طرح آتیه، در یک حساب مشخص به نام یتیم پس انداز می‌شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تامین هزینه‌های ازدواج، مسکن و اشتغال آنان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت‌های غیر نقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه، کمک های درمانی مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی اعزام به مشهد مقدس و مساعدت برای کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند.

وی تأکید کرد: سال ۹۷ با تلاش‌های انجام شده، همت مردم و در حقیقت توفیق الهی، موجب شده تا ۱۴ هزار و ۷۳ خیر و نیکوکار استان برای حمایت از هزار و ۶۱۲ نفر از ایتام با این نهاد همکاری داشته باشند.

مومنی گفت: با حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار، یتیم بدون حامی در استان قزوین نداریم و به واسطه حضور عالمانه و پرشور مردم استان، سرانه دریافتی ایتام قزوینی بالاتر از میانگین کشوری است.

وی اذعان کرد: حامیان نیکوکار استان قزوین طور میانگین بماهیانه یش از ۴۶۷هزار تومان به هر یتیم کمک کرده اند.

این مسئول یادآورشد: عموم مردم خیر استان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت و تحویل کمک هایشان اقدام کنند.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان