۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعزام ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان/ آماده اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده هستیم
کد خبر: ۳۳۵۲۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۷ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اعلام کرد:

اعزام ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان/ آماده اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده هستیم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده و فعالیت تبلیغی و فرهنگی انجام می‌دهند.

اعزام ۱۲۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان/ آماده اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده هستیم

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مبلغان سازمان تبلیغات به مناطق روستایی، مساجد، تکایا و مواردی که درخواست مبلغ داشته‌اند، اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: درمجموع 1200مبلغ به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که حدود نیمی از آن‌ها از ظرفیت داخل استان و نیمی از آن‌ها از سایر استان‌ها همچون قم، مشهد و تهران هستند و تقریبا این تعداد با مبلغین سال پیش برابر است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: اقامه نماز در سه وعده، احکام و مباحث تفسیری، سخنرانی در شب‌های ماه رمضان، تلاوت قرآن و مراسم شب‌های قدر از جمله فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان است.

وی افزود: برگزاری درس احکام و اخلاق، برنامه‌های فرهنگی، پرسش و پاسخ به شبهات از دیگر اقدامات مبلغان اعزامی است، همچنین به فراخون مکان‌ها و نیازها برنامه‌های خاص و متناسب انجام خواهد شد.

این مسئول درباره توجه به مناطق سیل زده عنوان کرد: توجه ویژه به مناطق سیل زده و اجرای برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه در آنجا و حمایت ملی مطرح شده است.

وی ادامه داد: با وقوع سیل 30نفر از سازمان تبلیغات استان به مناطق سیل زده اعزام شده و فعالیت‌های مختلفی را در راستای کمک به سیل زده‌ها انجام دادند؛ برای اجرای برنامه فرهنگی نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم.

نعمت اللهی گفت: هم اکنون به سازمان‌های تبلیغات مناطق سیل اعلام آمادگی شده و 30مبلغ آماده هستند تا درصورت اعلام نیاز به فعالیت فرهنگی بلافاصله به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان اعزام شوند، اما اکنون فعالیت‌های بیشتر، سخت افزاری در آن مناطق مورد نیاز است.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان