۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشف ۱۷تن چوب قاچاق و ناکامی مسافران در حمل مواد مخدر
کد خبر: ۳۳۵۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف ۱۷تن چوب قاچاق و ناکامی مسافران در حمل مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان "قزوین" از کشف ۱۷ تن چوب قاچاق خبر داد.

کشف ۱۷تن چوب قاچاق و ناکامی مسافران در حمل مواد مخدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

دستگیری سارق کابل برق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در بخشی از تاکستان در حال سرقت کابل برق می باشد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از حضور ماموران و گشت نامحسوس فرد سارق حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به این که متهم پس تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده مواردی مشکوک بلافاصله از طریق تماس با مرکز پیام 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

چوب قاچاق در قزوین توقیف شد

سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی واحد گشت "کورانه" حین کنترل خودروهای عبوری در محور "کورانه - قزوین" به یک دستگاه "تریلی" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه گفت: در بررسی مدارک مشخص شد فرد راننده فاقد مجوز حمل چوب بوده و پس از بازرسی از خودرو مورد نظر میزان 17 تن چوب قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد گفت: ارزش این میزان "چوب" قاچاق حدودا 170میلیون ریال از سوی کارشناسان اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: منابع طبيعي و جنگل‌ها ميراث گذشتگان براي ما و آيندگان بوده و پليس در برخورد با افرادي كه به سرمايه ملي دست درازي مي‌کنند قاطع و جدي است.

ناکامی مسافران در حمل مواد مخدر در قزوین

سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و پیرو دستور مقام قضائی ماموران یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه "کرج - قزوین" یک دستگاه اتوبوس "ولو" را متوقف و در بررسی به 2 نفر از مسافران مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از وسایل همراه مسافران مورد نظر مقدار 4 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق درشهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه "قزوین - کرج" به یک دستگاه کامیون "خاور" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد 2 هزارو 924 عدد اکلیل آرایشی خارجی – تعداد 150 عدد انواع ادکلن خارجی – تعداد 2 هزار و 814 عدد انواع پودر رنگ خوراکی خارجی – تعداد 56 عدد اسپری خوراکی خارجی – تعداد 120 دستگاه گوشی تلفن ثابت خارجی و تعداد 144 بسته مداد رنگی خارج کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان با اشاره به ارزش تقریبی 400 میلیون ریالی کالای خارجی قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان