۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقای استاندار مشکلات سر به فلک کشیده شهرستان البرز را دریابید/ امید مردم را ناامید نکنید
کد خبر: ۳۳۵۱۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۴ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نامه سرگشاده طلاب و روحانیون شهر الوند به استاندار قزوین؛

آقای استاندار مشکلات سر به فلک کشیده شهرستان البرز را دریابید/ امید مردم را ناامید نکنید

طلاب و روحانیون شهرالوند در نامه ای سرگشاده به استاندار قزوین از مشکلات موجود در شهرستان البرز گلایه کردند و خواستار رسیدگی استاندار به این مشکلات شدند.

آقای استاندار مشکلات سر به فلک کشیده شهرستان البرز را دریابید/ امید مردم را ناامید نکنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان البرز در واکنش به مشکلات متعددی که گریبان گیر این شهرستان شده است، نامه‌ای سرگشاده به استاندار قزوین نوشتند.

در این نامه آمده است:
جناب آقای زاهدی استاندار محترم قزوین

باتوجه به اینکه جنابعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان قزوین هستید، اینجانبان جمعی از طلاب و روحانیون شهر الوند، لازم می‌دانیم نکاتی را به شما متذکر شویم که شاید آینه ای از توقعات و انتظارات مردم شریف و متدین شهرستان البرز از جنابعالی باشد.

همانطور که همه می‌دانیم اگرچه وقوع انقلاب اسلامی منشأ برکات فراوانی در سرتاسر کشور عزیزمان شده است، که باید قدردان همه آن ها باشیم، اما در عین حال امروز شاهد مشکلات متعددی نیز هستیم که عمدتا ریشه در مدیریت ناصحیحی دارد که توسط برخی مسئولان کم آگاه یا کم تخصص و کم تعهد اعمال شده و نتیجه آن بروز وضعیتی شده است که در برخی زمینه‌ها نه تنها در راستای آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس نیست، بلکه حتی نقطه مقابل آن است و بنابراین در جهت حفظ و صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برطرف کردن این اشکالات ضروری است.

۱-یکی از مهمترین مشکلاتی که هم اکنون با آن مواجه بوده ایم و باعث رنجش مردم شده است تعطیلی تنها بیمارستان شهرستان البرز است که تاکنون هیچ اقدام موثری برای رفع تعطیلی آن نشده است و اگر به همین صورت ادامه داشته باشد هر بیمار اورژانسی و بدحال که می‌بایست بلافاصله مداوا گردد و بخواهد به مراکز درمانی استان انتقال یابد و خدای ناکرده در بین راه فوت شود یقینا خونبهایش به ذمه‌ی جنابعالی و مسئولانی که کوتاهی می‌نمایند، خواهد بود.

۲-وجود آمار بالای بیکاری و بسیاری از معضلات اجتماعی، تعطیلی برخی از کارخانجات، اخراج کارگران و وجود مدیران غیربومی و پروازی باعث شده عملا شعار رونق تولید به صورت کامل محقق نگردد و لازم است در این باره شخص حضرتعالی در رفع مشکلات مذکور، شورای اداری استان را در چند جلسه متعدد با موضوع برطرف شدن موارد ذکرشده، در شهرستان البرز تشکیل و خروجی جلسات را به مردم فهیم البرز و الوند گزارش دهید.

۳- مدتی است فرماندار شهرستان روزه سکوت گرفته و در جمع اصحاب رسانه حاضر نمی‌شود لذا توصیه می‌کنیم در راستای حمایت از دولت، احترام به اصحاب رسانه و احترام به حقوق شهروندی، این امر مهم اتفاق بیفتد اگر چه داشتن سعه‌ی صدر جناب فرماندار پیشاپیش مورد تاکید است.

۳- موضوع مهم اوقاف هنوز در شهرستان به صورت کامل حل نشده، لذا لازم است در اسرع وقت و با فوریت و پیگیری‌های استانی و کشوری این معضل حل گردد تا چه زمانی مردم باید وعده و وعید مسئولان را بشنوند، چرا با احساسات پاک مردم بازی شده و چرا بی تدبیری می‌شود و امید مردم به نظام و انقلاب کم می‌شود.

۴- موضوع انتزاع نصرت آباد از الوند به کجارسید؟؟؟ آیا با اذعان جنابعالی، نماینده مردم شهرستان درمجلس و مدیرکل محترم دادگستری استان به قانونی نبودن این اقدام، آیا وقت آن نرسیده که جلسه اضطراری تشکیل و تکلیف مردم شریف نصرت آباد روشن شود؟؟؟؟، چه کسی باید پاسخگوی این نابسامانی باشد؟؟؟؟؟

۴- عضویت کارمندان استانداری، فرماندار شهرستان در هیئت مدیره شرکت شهرصنعتی چه ضرورتی دارد و جنابعالی چه توضیحی دراین باره دارید؟؟ مگر در شهرستان قحط الرجال است؟؟!

۵- نائب رئیس شورای شهر الوند در اقدامی وقیحانه به امام جمعه شهر الوند و جایگاه امامت جمعه سراسر کشور توهین نمود، چرا جنابعالی و دستگاه‌های قضایی و امنیتی پاسخی ندادید؟؟؟ مدتی است حرف مردم، مشکلات مردم، از تریبون نمازجمعه گفته می‌شود چرا باید مسئول دولتی شهرستان در جلسات مختلف به مزاح اما با قصد و غرض به امام جمعه محترم شهر الوند گستاخی و بی ادبی نماید؟؟ از شما می پرسیم آیا چنین مسئولی از دیدگاه شما باید در شهرستان باقی بماند؟؟

۶- مدتی است شهر الوند فاقد شهردار است، اگرچه مردم عزیز الوند از جلسات شورا اطلاع چندانی نداشته و جلسات بیشتر پشت درهای بسته برگزار می‌شود و لیکن حداقل انتظار مردم مظلوم الوند انتصاب شهردار متخصص و متعهد بدون دخالت جریان تزویر و سایر جریان‌های سیاسی است.

درپایان ضمن مطالبه جدی از جنابعالی دررابطه باپیگیری وحل موضوعات مطرح شده امیدواریم به زودی شاهد حضور جنابعالی درجمع مردم شهرالوند و پاسخگوبودن به مشکلات( نه صرفاسخنرانی) باشیم.

والسلام من التبع الهدی.

جمعی ازطلاب وروحانیون شهرالوند

رونوشت: حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان قزوین،جهت استحضار

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان