۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۶۵ عنوان برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۹ ساعت: ۱۳:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

۱۶۵ عنوان برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: به مناسب هفته‌ی عقیدتی-سیاسی سپاه و شهادت معلم بزرگوار شهید مطهری برنامه‌های اجرایی درنظر گرفته شده است که عناوین این برنامه‌ها در ناحیه‌ی امام سجاد(ع) به ۱۶۵عنوان می‌رسد.

۱۶۵ عنوان برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی سپاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حسین عدالتی ظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت هفته‌ی هفته‌ی عقیدتی-سپاه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: علما در طول تاریخ اسلام با مجاهدت خود در سنگر اسلام حاضر شدند که مصداق بارز آن می‌توان به شهید مطهری اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به سخن امام راحل (ره) که فرمودند "مطهری پاره تن من است"، این جمله به صراحت کمالات شهید را مطرح می‌کند اما دلیل بر این نیست که بعد از شهادت، راه وی ادامه نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: شهید مرتضی مطهری با پرورش شاگردان زیادی و آثار نفیسی که از خود به جای گذاشته حتی در آینده‌ی کشور الگوپذیری از این عالم بزرگ ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: دشمنان گمان می‌برند که با شهادت علما کار اسلام نیمه کاره می‌ماند این درحالی است که به برکت تربیت شاگردان راه اسلام همواره پابرجا خواهد بود.

این مسئول عقیدتی ادامه داد: با شهادت طلبه همدانی باید دانست که وظایف ما در قبال خون این شهید و شهدا که کشور از خون آنها سیراب است اسلام رونق می‌گیرد، باید برای حفظ ارزش‌ها و آثار این بزرگواران پیشتاز بود.

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور دکتر چمران

وی بیان کرد: به مناسب هفته‌ی عقیدتی-سیاسی سپاه و شهادت معلم بزرگوار شهید مطهری برنامه‌های اجرایی درنظر گرفته شده است که عناوین این برنامه‌ها در ناحیه‌ی امام سجاد(ع) به 165عنوان می‌رسد.

عدالتی در ادامه گفت: برای برنامه‌های اجرایی از اساتید مجرب و در بخش افتتاحیه‌ها از مسئولین دعوت می‌شود و برنامه‌ها شامل محفل انس با قرآن در تمامی حوزه‌های مقاومت در ناحیه‌ی امام سجاد(ع)، دیدار با ائمه‌ی جمعه در شهرستان‌های اقبالیه، الموت و محمودآباد که با حضور سپاهیان و بسیجیان، نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت، نشست روشنگری در مساجد به خصوص در مساجد روستاها که هادیان سیاسی به مناطق روستایی اعزام می‌شوند، خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته پیاده روی خانواده‌ها، دیدار با معلمین به خصوص در رجائی دشت، محمود آباد و اقبالیه، مسابقاتی متناسب با هفته‌ی عقیدتی در نواحی مقاومت ناحیه‌ی امام سجاد(ع)، اهدای خون بسیجیان، برگزاری مراسم زنگ سپاس از معلم برای تقدیر از معلمین به‌ویژه معلمین جهادی، کوه‌پیمایی پایوران و بسیجیان، همایش حکمت مطهر با حضور دکتر چمران، برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار بسیجیان با مراجع و علما در استان قزوین و قم، سخنرانی پیش از خطبه‌های در مناطق الموت شرقی، اقبالیه و محمودآباد که مراسم نماز جمعه برگزار می‌شود می‌توان نام برد.

وی در پایان گفت: برنامه‌های قابل اجرا در ایام هفته‌ی عقیدتی-سیاسی سپاه برنامه‌هایی نظیر تشکیل حلقه‌های صالحین و هادیان سیاسی و تجلیل از بسیجیان در روز همایش حکمت‌ مطهر می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان