۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین سپاه شهرستان البرز ۲میلیارد تومان به مردم سیل‌زده کمک کرد
کد خبر: ۳۳۵۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۷ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع):

سپاه شهرستان البرز ۲میلیارد تومان به مردم سیل‌زده کمک کرد

فرمانده سپاه پاسداران امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: سه گروه جهادی و دو موکب برای کمک به مردم سیل‌زده از شهرستان البرز به این مناطق اعزام شدند و در مجموع نزدیک به ۲میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از شهرستان البرز به مردم سیل‌زده کمک شده است.

سپاه شهرستان البرز ۲میلیارد تومان به مردم سیل‌زده کمک کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرهنگ رضا طاهرخانی امروز(شنبه) در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در سالن اجتماعات سپاه امام رضا(ع) با اشاره به وظایف سپاه پاسداران اظهار کرد: اصل ماده ۱۵۰ قانون اساسی وظایف سپاه پاسداران را مشخص کرده است که اهم این وظایف پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های آن است.

وی افزود: در هر عرصه‌ای اگر انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد حفاظت از انقلاب وظیفه سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه پاسداران امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: یکی از ارکان‌های اصلی انقلاب اسلامی مردم است و در هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند سپاه وظیفه ذاتی خود می‌داند که به کمک مردم بیاید و مصداق این سخن سیل سال جاری و کمک‌های سپاه و بسیج به مردم سیل زده بود.

این مسئول عنوان کرد: رسانه می‌تواند چراغ راه جامعه بوده و مسیر درست را به مردم و مسئولان نشان داده و آنها را هدایت کند و این موضوع مسئولیت اهالی رسانه را سنگین ‌تر می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات کارگران شهرستان البرز بیان کرد: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم بایستی این نگاه در بین کارگران و صنعتگران و کارفرمایان وجود داشته باشد که کالایی که تولید می‌شود به نفع خود کارگر و شرایط کاری‌اش است و با این تفکر انقلابی در سطح جامعه می‌توان تولید را رونق داد.

طاهرخانی با یادآوری کمک سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مردم سیل‌زده نقاط مختلف کشور عنوان کرد: علاوه بر کمک به مردم سیل‌زده سه کامیون علوفه و خوراک دام برای دام به گلستان فرستاده شد و از همان روز اول مردم شهرستان البرز پای کار آمدند.

مشکلات اقتصادی ناشی از بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: سه گروه جهادی و دو موکب برای کمک به مردم سیل‌زده از شهرستان البرز به این مناطق اعزام شدند و در مجموع نزدیک به ۲میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از شهرستان البرز به مردم سیل‌زده کمک شده است.

این مسئول بیان کرد: اگر پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از وقوع سیل توسط بسیج و سپاه پاسداران و مسئولان شهرستان البرز انجام نمی‌شد، خسارت‌های جبران ناپذیری به مردم این منطقه وارد می‌شد.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کشور بی‌توجهی مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد و شعارهای هر ساله ایشان است و به جای توجه به رهنمودهای رهبری چشم دلشان را به برجام و معجزه برجام دوختند.

طاهرخانی اذعان کرد: مسئولان اگر انقلابی باشند برای مطالبات مردم باید خسارت دهند و این خسارت شاید گاهٱ مالی و حیثیتی باشد، اما با این حال نباید حاضر شوند در زمین دشمن بازی کنند.

وی افزود: متاسفانه مردم در زمان انتخابات تحت تاثیر شرایط و احساسات قرار می‌گیرند و گاهأ با انتخاب نادرست‌شان مشکلاتی را برای کشور رقم می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در پایان با اشاره به برگزاری غیرعلنی جلسات شورای شهر الوند گفت: رویارونشدن هر مسئولی با خبرنگاران و اهالی رسانه نشان از مشکل و ضعف آن مسئول دارد که نمی‌خواهد ضعفش برملا شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان