۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۴۴کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان دام
کد خبر: ۳۳۴۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۵ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مروری بر اخبار حوزه انتظامی در استان قزوین؛

کشف ۴۴کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان دام

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۴۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و همدان" خبر داد.

کشف ۴۴کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان دام

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار حوزه انتظامی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 

کشف بیش از 2کیلو موادمخدر در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در آبیک بررسی دقیق موضوع و انجام رصد اطلاعاتی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم موفق به شناسائی محل مورد نظر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی 2 نفر را در این خصوص دستگیر و در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 2 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و 35 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقيف 27راس دام در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اذعان کرد:: ماموران این يگان حین كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه کاميونت حامل بار اخشام مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد، فاقد بارنامه و مجوز حمل دام بوده و در بازرسي های صورت گرفته 27 راس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "بوئین زهرا" در پايان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه 460 میلیون ريال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام‌ها تحویل اداره دامپزشکی و يك متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

در عملیات مشترک پلیس قزوین و همدان محموله تریاک کشف شد

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "همدان "مبنی بر اینکه فردی قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار از طریق یک دستگاه کامیون کشنده به مرکز کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی در قالب 2اکیپ عملیاتی نسبت به کنترل مبادی ورودی قزوین اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران حین کنترل محورها خوردوی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 44 کيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

حاجیان در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه در قزوین

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پی گزارش رسیده، یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه حين انجام وظيفه و حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کرد.

وی با بیان اینکه کامیون کشنده فاقد تجهیزات لازم بوده است، افزود: راننده خودرو برای چشم پوشي از تخلفاتش و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور مبلغ 100هزار ریال بعنوان رشوه به وی پیشنهاد می کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین ابراز کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دريافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و نامبرده را براي سير مراحل قانوني به مراجع قضایی معرفی می کند.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان