۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین افزایش ۱۹درصدی دستگیری سارقان در قزوین
کد خبر: ۳۳۴۸۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

افزایش ۱۹درصدی دستگیری سارقان در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از افزایش ۱۹ درصدی دستگیری سارقان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان قزوین خبر داد.

افزایش ۱۹درصدی دستگیری سارقان در قزوین
سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، مأموران پرتلاش پلیس شهرستان قزوین در فروردین ماه سال جاری موفق به دستگیری ۱۸۱ سارق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۹درصدی را در پی داشته است.

وی افزود: در همین راستا با مجموعه تدابیر اتخاذ شده تعداد ۷دستگاه خودرو، ۳دستگاه موتورسیکلت و ۳دستگاه دوچرخه سرقتی کشف و تعداد ۵سارق در این خصوص دستگیرشدند که شاهد افزایش ۳۶ درصدی در کشف سرقت‌ها در این مدت بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به کشفیات موادمخدر نیز اشاره کرد و گفت: در فرودین ماه سال جاری همچنین مقدار ۴کیلو و ۳۰۰گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس شهرستان قزوین کشف و در اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده تعداد ۱۸۸نفر معتاد، ۴۰نفر قاچاقچی، ۲۰نفر خرده فروش دستگیر شدند.

حاجیان عنوان کرد: در زمینه برخورد و مبارزه با قاچاق کالا وارز نیز مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در این مدت تعداد ۲هزار و ۶۵۰ ثوب البسه قاچاق در دو عملیات پلیسی کشف و ۲ نفر قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان عنوان کرد: پلیس برای آرامش، آسایش و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و امیدواریم شهروندان به توصیه‌های پلیسی درجهت پیشگیری از سرقت و سایر جرایم توجه جدی داشته و پلیس را در تأمین امنیت یاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع و میزان مشارکت و نقش خود را در تولید و حفظ امنیت ایفا کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان