۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تروریست‌خواندن سپاه چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند/ سپاه پاسداران در دنیا صاحب محبوبیت و اقتدار است
کد خبر: ۳۳۴۸۰۷ نویسنده: سید مصطفی حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۱ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

قاری بین‌المللی قرآن کریم:

تروریست‌خواندن سپاه چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند/ سپاه پاسداران در دنیا صاحب محبوبیت و اقتدار است

قاری بین المللی قرآن گفت: اظهارات ترامپ درخصوص عملکرد سپاه پاسداران و تروریست خواندن این نهاد انقلابی فرافکنی و انداختن تقصیرات و جنایات خود بر گردن دیگران است.

تروریست‌خواندن سپاه چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند/ سپاه پاسداران در دنیا صاحب محبوبیت و اقتدار است

سید مصطفی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در خصوص اظهارات ترامپ در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: هر جریان و گروه پلیدی می‌خواهند صفات خود را به دیگران نسبت دهند و در این میان امریکایی‌ها با سبقه ای که از قرن‌ها پیش تا به امروز داشته‌اند در استفاده از این صفت پیشتاز هستند.

وی افزود: پرواضح است که امریکا و اسرائیل تروریست هستند و این موضوع برهمگان ثابت شده است، پس زمانی که رئیس جمهور امریکا پیشقدم می‌شود و نهادی انقلابی همچون سپاه را تروریست می‌خواند مشخص است که این اظهارات آقای ترامپ فرافکنی و انداختن تقصیرات خود بر گردن دیگران است.

قاری بین‌المللی قرآن کریم اذعان کرد: امروزه سپاه پاسداران علاوه بر ایران در مناطق استراتژیک دنیا به محبوبیت زیادی دست یافته و همانطور که می‌دانیم این نهاد انقلابی در این مناطق صاحب قدرت، محبوبیت و ضدتروریست شناخته شده است، بنابراین برچسب زدن امریکایی‌ها به این نهاد مردمی که هم در ایران هم در جهان پشتیبان دارد چیزی از ارزش‌های آن کم نخواهد کرد.

سپاه در محرومیت زدایی پیشتاز است

حسینی تصریح کرد: امریکا چون نمی‌خواهد پیشرفت و محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ببینید، دست به چنین ادعایی زده و با این حرکت می‌خواهد صفات خود که تروریست واقعی است را به سپاه پاسداران نسبت داده و عقده افکنی کند.

وی در پایان عنوان کرد: سپاه پاسداران یکی از نهادهای انقلابی کشورمان است که در هر برهه ای از زمان و هر فضایی که انقلاب و کشور و مردم به کمک و پشتیبانی نیاز داشته اند و یا در بحرانی قرار گرفته اند، پیشقدم شده و تا زمینه آسایش مردم را فراهم نکرده دست از کار نکشیده است، این موضوع مطمئنا دشمنان انقلاب را دچار هراس می‌کند.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر کاخ سفید در بیانیه‌ای رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کرده است. این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان "سازمان تروریستی" معرفی می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان