۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار نفر از جاذبه‌های قزوین بازدید کردند
کد خبر: ۳۳۴۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۰ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان در مصاحبه با صبح قزوین:

بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار نفر از جاذبه‌های قزوین بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در نوروز امسال تا ۸فروردین یک میلیون و ۵۸۷هزار و ۵۶۵نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده و ۱۴۹هزار و ۷۷۴نفر اسکان پیدا کردند.

بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار نفر از جاذبه‌های قزوین بازدید کردند

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در نوروز امسال ۱۴۹هزار و ۷۷۴نفر در مراکز اقامتی استان از جمله هتل‌ها، مهمان پذیرها، مراکز بوم گردی، مسافرخانه‌ها و مرکز فرهنگیان اسکان پیدا کردند که به مدت مشابه یال پیش افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از ۲۸اسفند تا ۸فروردین یک میلیون و ۵۸۷هزار و ۵۶۵نفر از جاذبه‌های گردشگری استان دیدند کردند و بیشترین بازدیدها نیز به شهر قزوین اختصاص داشت؛ البته به دلیل شرایط آب و هوایی کشور میزان بازدیدها در مقایسه با سال گذشته به میزان بسیار کمی کاهش یافته بود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین ابراز کرد: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، از تمام طرفیت‌های سال گذشته استفاده شده و ۱۰بیلبورد در محورهای مواصلاتی اصلی منتهی به قزوین نصب شده که به معرفی جاذبه‌های شهرهای مختلف استان پرداخته است.
 
حضور پایگاه‌های گردشگری در مجموعه‌های بین راهی
وی اضافه کرد: شرکت در نمایشگاه گردشگری که در بهمن ماه برگزار شد نیز امکان دیگری برای معرفی استان بود، در این راستا بسیاری از دستگاه‌های گردشگری در این نمایشگاه حضور یافته و جاذبه‌های استان را عرضه کردند.
 
این مسئول عنوان کرد: پایگاه‌های گردشگری در مجموعه‌های بین راهی اتوبان قزوین نیز حضور دارند و استان قزوین را برای مهمانان و مسافران عبوری معرفی می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: برای معرفی استان از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بهره برده شده و در نوروز امسال بیشترین تمرکز بر گردشگری الکترونیک و ارائه بیسترین محتوا در فضای مجازی استوار است. 
 
خزائلی ادامه داد: مسابقه بزرگ قزوین گردی نیز با هماهنگی استانداری، شهرداری و صدا سیما درنظر گرفته شد تا فرصتی برای گردشگری باشد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری قزوین در پایان گفت: باتوجه به مشکلات و سیل‌های اخیر در کشور، امیدواریم مردم هشدارهای سازمان هواشناسی و ارگان‌های مربوط را جدی بگیرند، زیرا برای روزهای آینده نیز هشدارهای بارش وجود دارد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان