۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "رونق تولید" مشکل اشتغال را حل می‌کند/ صنایع قزوین می‌تواند واحدهای صنعتی را به‌خوبی پشتیبانی کند
کد خبر: ۳۳۴۶۶۸ نویسنده: عبدالمحمد زاهدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار در مصاحبه با صبح قزوین:

"رونق تولید" مشکل اشتغال را حل می‌کند/ صنایع قزوین می‌تواند واحدهای صنعتی را به‌خوبی پشتیبانی کند

استاندار قزوین گفت: صنایع این توانایی را دارد که می‌تواند پشتیبان یکدیگر باشند، بسیاری از صنایع در استان قزوین وجود دارد که می‌تواند قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کند و به سایر واحدهای صنعتی نیز کمک کند.

"رونق تولید" مشکل اشتغال را حل می‌کند/ صنایع قزوین می‌تواند واحدهای صنعتی را به‌خوبی پشتیبانی کند

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین درباره شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در شعار سال مسئله اصلی کشور یعنی "رونق تولید" را مطرح کرده اند که رونق تولید به دنبال خود اشتغال را نیز به ارمغان می‌آورد و در واقع مشکل اشتغال کشور را حل خواهد کرد.

وی در مورد موانع تحقق شعار سال اذعان کرد: در کل کشور موانعی برای تحقق شعار سال وجود دارد که بخشی از این موانع داخلی و قسمتی نیز خارجی است که مربوط به تحریم‌هاست و باید فرض کنیم که ممکن است تحریم‌ها ادامه داشته باشد و با این فرض باید روی منابع و امکانات داخلی تکیه داشته باشیم.

استاندار قزوین افزود: صنایع این توانایی را دارد که می‌تواند پشتیبان یکدیگر باشند، بسیاری از صنایع در استان قزوین وجود دارد که می‌تواند قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کند و به سایر واحدهای صنعتی نیز کمک کند. این یک ظرفیتی است که در استان قزوین به دلیل تنوع صنایع وجود دارد.

برای تحقق شعار به جای شعار، تصمیم سازی کنیم

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی مشکل چندانی وجود ندارد، چراکه بیشتر به خودمان متکی هستیم، بحث منابع مالی نیز باید در داخل کشور حل شود.

این مسئول در مورد مشکل مبادلات بانکی گفت: ممکن است که برای مبادلات بانکی مشکلاتی وجود داشته باشد که قطعا برای آنها هم مجموعه نظام و دولت راهکارهایی درنظر خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: ما همه باید برای تحقق شعار سال کمک کنیم و از همه امکانات داخلی خصوصا در قزوین برای تحقق شعار سال استفاده کنیم.

زاهدی ابراز کرد: اینکه مقام معظم رهبری امسال را به سال "رونق تولید ملی" می‌نامند و یا رئیس جمهور در این مورد اشاراتی دارد، نباید به چند سخنرانی ختم شود و چند سمینار و همایش برگزار کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: برای تحقق شعار سال به جای شعار باید بیشتر تصمیم گیری کنیم و همه امکانات را تجمیع کرده تا مشکلات را حل کنیم و اگر ما تلاش نکنیم شعارها تحقق پیدا نمی‌کند و در نهایت مسئولیت ما سنگین تر می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان