۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد قاطعانه با اخلال‌گران امنیت در چهارشنبه آخر سال
کد خبر: ۳۳۴۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین هشدار داد:

برخورد قاطعانه با اخلال‌گران امنیت در چهارشنبه آخر سال

دادستان قزوین گفت: با افرادی که بخواهند در ایام پایان سال و در مراسم‌هایی که برای شادی مردم است آن را به تهدیدی برای مردم تبدیل کرده و امنیت جامعه را دچار اخلال کنند برخورد می‌کنیم.

برخورد قاطعانه با اخلال‌گران امنیت در چهارشنبه آخر سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان با موضوع بررسی مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تصمیم در خصوص کاهش جرائم در ایام نوروز ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی در این جلسه اظهار کرد: بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب، به نوعی نقش راه آینده کشور را ترسیم و به درستی وضعیت گذشته و حال را برای همگان تبیین کردند.

وی افزود: امیدوارم همه مسئولان نیز در راستای تحقق منویات رهبری بیش از پیش کوشا باشند.

دادستان قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که امروزه برای مردم جامعه ایجاد شده است به نوعی شاید نتیجه این فعل و انفعالات افزایش آسیب‌های اجتماعی، تشکیل پرونده، افزایش جرائم و در نتیجه افزایش جمعیت کیفری استان و کشور را به دنبال داشته است که در این راستا باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید نسبت به آینده به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده عمل کنیم تا شاهد وضعیت بحرانی در ایام پایان سال و شروع سال آینده نباشیم و فلسفه انعقاد این جلسه نیز تدبیر و ارائه چراغ راه آینده برای همه مجموعه‌هاست‌.

قاسمی عنوان کرد: مشخص است که هر سازمان و مجموعه ای به فراخور حال خود در رابطه با ایام پیش رو برنامه‌هایی دارد.

افزایش جرائم خشن در قزوین
وی تصریح کرد: با بررسی آمار 45روز گذشته، متاسفانه شاهد افزایش جرائم به ویژه جرائم خشن و قتل عمد بودیم که یک زنگ خطر و هشداری است که مسئولان امنیتی و انتظامی و قضایی حتما توجه بیشتری به این موضو‌عات داشته باشند.

قاسمی عنوان کرد: کمیسیون جرایم خاص یکی از مراجعی است که از دیرباز پیرامون جرائم سطح استان و برنامه‌هایی که هرمجموعه در این رابطه دارد اقدامات بسیار خوبی انجام داده و امیدواریم با تلاش مجموعه همکاران در سال آینده نیز این اقدامات منجر به نتیجه مطلوبی شود.

وی در ادامه گفت: با افرادی که بخواهند در ایام پایان سال و در مراسم‌هایی که برای شادی مردم است آن را به تهدیدی برای مردم تبدیل کرده و امنیت جامعه را دچار اخلال کنند هشدار داده می‌شود که برخورد قاطعانه و جدی‌ای با آنها صورت خواهد گرفت.

دادستان قزوین بیان کرد: در رابطه با مواد محترقه‌ای که به صورت جزئی از افراد گرفته می‌شود لازم نیست که تشکیل پرونده شود؛ چراکه این امر موجب ایجاد سابقه در سیستم قضایی برای افراد می‌شود که تبعات خوبی ندارد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت افزایش آگاهی مردم از طریق برنامه‌های صدا و سیما و نظارت خانواده‌ها برای پیشگیری از وقوع خطرات در چهارشنبه آخر سال گفت: با افرادیکه بخواهند آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند برخورد می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان