۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سرمربی الاهلی: برای گرفتن سه امتیاز به دیدار سپاهان می‌رویم
کد خبر: ۳۳۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرمربی الاهلی: برای گرفتن سه امتیاز به دیدار سپاهان می‌رویم

الکساندر ایلیچ گفت: تیم سپاهان تیم خوبی است ولی برای ما تنها کسب سه امتیاز مهم است و بدون شک ما برای انجام بازی هجومی به میدان می‌رویم.

  سرمربی الاهلی: برای گرفتن سه امتیاز به دیدار سپاهان می‌رویم
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، سرمربی الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و الاهلی در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم سپاهان تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان بسیار خوبی سود می‌برد.
اما ما سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی منطقی و روبه جلو سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
  وی در رابطه با وضعیت برنو سزار افزود: سزار تازه دو ماه است که به تیم الاهلی آمده و آشنایی چندانی به بازی‌های تیم‌های حوزه خلیج (فارس) ندارد اما من شک ندارم که به مرور زمان یک بازیکن خوب می‌شود.
  ایلیچ گفت: من اصلا بازی فردا را پیش‌بینی نمی‌کنم چون که سپاهان، تیم خوبی است و رمز موفقیت ما برای پیروزی این است که بتوانیم خط وسط این تیم را از کار بیندازیم.
  وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید کدام یک از بازیکنان سپاهان را خطرناک‌تر می‌دانید‌، گفت: اعتقاد دارم محمدرضا خلعتبری و جواهیر سوکای از خطرناک‌ترین بازیکنان تیم سپاهان هستند که ما در مقابل این بازیکنان باید هوشیار باشیم.
  سرمربی الاهلی در رابطه با سوابق مربیگری خود گفت: من برای دومین بار است که مربی الاهلی عربستان می‌شوم و در گذشته نیز یک تیم در صربستان را هدایت می‌کردم.
هنوز سن و سال من کم است و جای زیادی برای مربیگری دارم.
من چهار بازی با الاهلی بوده‌ام که سه برد و یک باخت داشته‌ام.
  هم‌چنین در این نشست خبری عماد الاحسنی، بازیکن یمنی تیم الاهلی عربستان گفت: ما بازی سختی را در پیش داریم و چون سپاهان جلوی تماشاگرانش بازی می‌کند بدون شک ما کارمان سخت است.
اما باید به هرحال تلاش کنیم که در بازی فردا پیروز باشیم.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان