۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خودنمایی‌های آقای مشاور خالی‌بندی است +توضیحات
کد خبر: ۳۳۳۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

کیهان نوشت:

خودنمایی‌های آقای مشاور خالی‌بندی است +توضیحات

درست است که آقای آشنا توئیت‌هایی می‌کند و فردایش پاک می‌کند اما بالاخره او رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک است.

خودنمایی‌های آقای مشاور خالی‌بندی است +توضیحات
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، یک روزنامه زنجیره‌ای از مشاور رئیس‌جمهور که رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری هم هست، خواست با انتشار ادعاهای غیرواقعی، موجب سرخوردگی نشود.

روزنامه اعتماد نوشت: آقای آشنا یا هر مقام مسئولی که درباره حصر، اخبارامیدوارکننده می‌دهد، ‌احتمال قریب به یقین نیت خیر دارد اما در عمل نه تنها کمکی به رفع حصر نمی‌کند بلکه ناخواسته گره‌ای به گره‌ها می‌افزاید و حل قضیه حصر را با مشکلات جدی مواجه می‌کند. قاعدتا نمی‌توان از روزنامه‌نگاران و از ناظران سیاسی انتظار داشت تا در خصوص حصر جز به حرف دبیر شورای امنیت، به حرف دیگر مسئولان اعتنا نکنند و خود را به نشنیدن بزنند.

آقای آشنا رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک است و چنین استنباط می‌شود که او از قضایای پشت پرده خبر دارد و یحتمل سیاست‌های کلی را می‌داند و حرف‌هایش مستظهر به اخبار و اظهارنظرهای دقیق و واقعی است. مسئولیت حصر با شورای عالی امنیت ملی است، سلمنا. از آنجایی که خبرهای امیدوارکننده‌ای از آن ناحیه شنیده نمی‌شود، طبیعی است که ناظران سیاسی گوش تیز کنند و اخبار پراکنده را از دیگر مصادر امر بشنوند. همچنین آقای آشنا جزو نزدیکان رئیس‌جمهور است، طبیعی است که ما روزنامه‌نگاران فکر کنیم حرفش را با رئیس‌جمهور هماهنگ می‌کند. یا لااقل به لحاظ استراتژیک در راستای منویات رئیس‌جمهور حرف می‌زند اما ظاهرا همه این محاسبات غلط از آب درآمده است.

اعتماد می‌افزاید: آیا حرف بعضی از نمایندگان مجلس یا حرف مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک را باید جزو حرف‌‌های غیرمسئولانه طبقه‌بندی کنیم. درست است که آقای آشنا توئیت‌هایی می‌کند و فردایش پاک می‌کند اما بالاخره او رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک است، نه یک فعال فضای مجازی. ایضا زیاد شدن این اخبار می‌تواند به امید واهی دامن بزند و در نهایت ناامیدی را ترویج کند.



انتهای پیام/1404
منبع: کیهان

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان