۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نتایج آزمون ارشد فراگیر امروز اعلام می شود
کد خبر: ۳۳۳۶۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۷ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد:

نتایج آزمون ارشد فراگیر امروز اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پذیرش در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد.

نتایج آزمون ارشد فراگیر امروز اعلام می شود
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین به نقل از مهر ، حسین توکلی افزود: تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد بودند.

وی افزود: آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ برای تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی و ۱۴۱ کدرشته امتحانی در ۹۴ حوزه امتحانی و ۸۱ شهرستان مختلف کشور با نظم و امنیت کامل برگزار شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند.

وی افزود: از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶ هزار و ۲۴۱ نفر زن و ۷ هزار و ۱۵۴ نفر مرد هستند.

وی گفت: فهرست اسامی تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به همراه اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نحوه ثبت نام و مدارک لازم از عصر امروز ۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرفته شدگان باید بر اساس ضوابط اعلام شده برای ثبت نام در مراکز و واحدهای قبول شده، اقدام کنند.


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان