۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقدام انقلابی دستگاه قضایی دربرخورد با مدیران متخلف قابل‌تقدیر است
کد خبر: ۳۳۳۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به دادستان قزوین:

اقدام انقلابی دستگاه قضایی دربرخورد با مدیران متخلف قابل‌تقدیر است

در نامه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است: از اقدام انقلابی دستگاه قضایی در برخورد با برخی از مدیرانی که سبب خدشه دار شدن اعتماد مردم انقلابی استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده بودند، تشکر می‌کنیم.

اقدام انقلابی دستگاه قضایی دربرخورد با مدیران متخلف قابل‌تقدیر است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به واسطه بابت برخورد قاطع دادستان قزوین با مدیران متخلف با ارسال نامه‌ای تشکر و قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
امیرالمومنین (ع) در فرازی از عهدنامه‌ی مالک اشتر می‌فرمایند:
«.. آنگاه کارهایشان [کارگزاران دولتی]را بررسی کن و جاسوسانی راستگو و وفادار بر آنان بگمار، زیرا مراقبت نهایی تو از کار‌های آنان سبب امانتداری و مدارای ایشان با مردم است. اگر یکی از آنان دست به خیانت گشود و جاسوسان تو به اتفاق آن را گزارش کردند، برای اثبات آن جرم کافیست و نیازی به شاهد دیگر نیست، او را تنبیه بدنی کن و آنچه را به دست آورده از او بگیر، و به ذلت و خواری درآور، و نشان خیانت بر او بگذار، و طوق ننگ بر گردنش بیاویز...»

جناب آقای قاسمی، دادستان محترم استان قزوین

در این نامه آمده است: ضمن عرض خداقوت و تسلیت ایام فاطمیه، توفیق روزافزون برای حضرتعالی را خواستاریم. و، اما بعد؛ بهتر می‌دانید که دستگاه قضایی مأموریتی دارد که حفظ نظام به انجام دقیق آن بستگی دارد. چرا که حفظ نظام اسلامی در گرو اعتماد مردم به نظام است.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نمایندگی از دانشجویان انقلابی استان بر خود لازم دانست تا از اقدام انقلابی دستگاه قضایی استان در خصوص برخورد با برخی از مدیرانی که به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال سبب خدشه دار شدن اعتماد مردم انقلابی استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده بودند تقدیر و تشکر کند. لذا این مهم نشان‌دهنده‌ی عزم راسخ دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد و برخورد با مفسدین است.

این نامه در ادامه می‌افزاید: اگر در میان کار گزاران دولتی و حکومتی کسانی باشند که به راحتی به خود اجازه دهند، به امانتی که مردم و شهدایشان به آنان واگذار کرده تا خدمت کنند، خیانت کرده و با ویژه خواری و رانت و اختلاس، شکم‌های خود را پر کنند، خدای ناکرده اعتماد مردم به نظامِ برحقِ اسلامی خدشه‌دار خواهد شد.

با توجه به سیره‌ی حکومتی امیرالمومنین (ع) که در برخورد با مفاسد هیچ گونه تأخیری نداشته، انتظار ما از جنابعالی و دستگاه قضایی استان، سرعت عمل در رسیدگی به پرونده این متهم و دیگر موارد مشابه است، چرا که تأخیر در رسیدگی و برخورد، باعث تشدید فساد شده و مفسد اقتصادی نسبت به نظام طلبکار می‌شود.

در ادامه این نامه آمده است: جنابعالی و همکارانتان حتما آمادگی لازم جهت صبر و استقامت در برابر تهمت‌ها و تخریب‌های جریان اشرافیتِ ویژه‌خوار را دارید، زیرا هرگاه انقلابیون قصد کردند تا دستِ کسانی را از بیت المال مسلمین قطع کنند، و زالو‌هایی که در حال مکیدن خون ملت هستند را از میان بردارند، آماج حملات بی رحمانه‌ی رسانه‌های جیره‌خوار مدافع اشرافیت قرارگرفته اند؛ لذا تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آمادگی خود را در جهت حمایت از جنابعالی و کمک به شفافیت و تنویر افکارعمومی و خنثی‌سازی توطئه‌ها و حاشیه‌سازی‌های احتمالی جریان رسانه‌ای حامی مفسدین اقتصادی، اعلام می‌دارد.
"و من الله توفیق"

"تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان