۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع کیسه‌های زباله در بین طبیعت‌گردان کرمانی
کد خبر: ۳۳۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توزیع کیسه‌های زباله در بین طبیعت‌گردان کرمانی

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: کیسه‌های زباله در بین گردشگران و طبیعت‌گردان استان کرمان توزیع می‌شود.

توزیع کیسه‌های زباله در بین طبیعت‌گردان کرمانی
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، محمدمهدی افضلی بعدازظهر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز طبیعت کیسه‌های زباله در بین گردشگران و طبیعت‌گردان استان کرمان توزیع می‌شود، اظهار داشت: این کیسه‌ها در مبادی خروجی شهرهای استان با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد دوستدار میراث فرهنگی توزیع و پخش می‌شود.
افضلی ادامه داد: از عموم مردم درخواست می‌شود تا زباله‌ها و کیسه‌ها را در طبیعت رها نکنند؛ باید به گونه‌ای از طبیعت بازگشت که انگار هرگز به آن جا نرفته‌ایم.
سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با اشاره به محدودیت‌های موجود در توزیع کیسه زباله، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با آوردن حداقل یک کیسه زباله مانع از تخریب طبیعت در روز طبیعت شوند.
افضلی همچنین از آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در روز 13 فروردین خبر داد و تصریح کرد: با هدف حفاظت از محوطه‌های گردشگری به ویژه اطراف باغات تاریخی استان، تعداد این نیروها در مکان‌های مورد نظر افزایش قابل توجهی می‌یابد.
وی از باز بودن باغ شاهزاده ماهان، ارگ کهن بم و ارگ راین در روز طبیعت خبر داد و بیان داشت: سایر اماکن تاریخی و گردشگری در روز مذکور تا ساعت 13 آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.
سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان در پایان افزود: اماکن تاریخی و گردشگری استان از روز 14 فروردین طبق روال گذشته به گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان