۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تمام تلاش دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه است
کد خبر: ۳۳۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تمام تلاش دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

شهردار تهران گفت: تمام تلاش دشمنان اسلام در راستای تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.

تمام تلاش دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه است
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در بازدید از منطقه عملیاتی والفجر هشت و یادمان شهدای این عملیات در منطقه اروندکنار در جمع کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: دشمنان ما تلاش‌هایشان را در راستای تضعیف جایگاه ولایت فقیه انجام می‌دهند.
وی در ادامه به برشمردن ویژگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رزمندگان ما این است که اگر به کسی خدمتی می‌کردند هیچ‌گاه بر او منت نمی‌گذاشتند.
*نیت‌های خالص رمز پیروزی به گفته این فرمانده سابق دفاع مقدس، اگر کسی به هر دلیل به رزمندگان ما بی‌مهری و قدر نا‌شناسی می‌کرد آن را فراموش می‌کردند و دلگیر نمی‌شدند.
وی تصریح کرد: در جبهه‌های نور علیه ظلمت چنین این طور نبود که کسی بخواهد جواب کار خطای فردی دیگری را بدهد، بلکه همیشه به یاد خدا و آماده شهادت بودند.
قالیباف با بیان اینکه باید با توکل به خدا و خلوص نیت از هر چه در توان داریم استفاده کنیم افزود: این را رزمندگان ما در طول دفاع مقدس به همه گوشزد کرده‌اند.
وی با تاکید بر این نکته که باید با بهره‌گیری از عقل و خرد پیش برویم اضافه کرد: سنت الهی این گونه است که هر کسی در راه خدا گام بردارد بدون شک پیروز خواهد شد.
شهردار تهران خاطرنشان کرد:‌‌ همان طور که وقتی در عملیات والفجر هشت حدود 75 روز بی‌وقفه جنگیدیم، بچه‌ها نشان دادند اگر به یاد خدا باشیم و نیت‌های ما خالص باشد پیروز خواهیم شد.
*ولایت فقیه؛ ستون خیمه انقلاب این رزمنده دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و با تاکید بر این مطلب که ما هرگز نباید در مقابل فشار‌ها و تهدیدهای دشمن بترسیم متذکر شد: این کار به شرطی است که از امکانات در اختیار خود بهترین بهره را ببریم، به بهترین نحو، برنامه‌ریزی کنیم و در کار‌هایمان هم هیچ‌گاه یاد و نام خدا را از فراموش نکنیم.
وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معتقد بود که اگر می‌خواهیم به انقلاب اسلامی، نظام و کشور آسیبی نرسد نباید به ولایت فقیه آسیب برسد.
قالیباف ستون خیمه انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: تمام تلاش دشمنان آن است که این جایگاه را تضعیف کنند، چرا که این انقلاب با جایگاه ولایت به پیروزی رسیده و با حفظ این جایگاه قابل تداوم است.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان