۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استقبال گردشگران نوروزی از گشت هوایی بر فراز آسمان ارس
کد خبر: ۳۳۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استقبال گردشگران نوروزی از گشت هوایی بر فراز آسمان ارس

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از استقبال گرم گردشگران نوروزی از گشت هوایی با هواپیماهای فوق سبک در آسمان ارس خبر داد.

استقبال گردشگران نوروزی از گشت هوایی بر فراز آسمان ارس
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده افزود: پرواز و گشت هوایی توسط هواپیماهای فوق سبک و تک سرنشین از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 13 فروردین جاری ادامه می‌یابد.
وی افزود: استقبال غیر منتظره گردشگران نوروزی از گشت هوایی موجب انجام 250 سورتی پرواز از فرودگاه محلی ارس شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 79 درصد رشد دارد.
نجف‌زاده با بیان اینکه گشت هوایی با هواپیماهای فوق سبک و تک سرنشین برای سومین سال متوالی در ارس اجرا می‌شود، افزود: این پرواز تفریحی همچون سال های قبل در باند فرودگاه محلی جلفا اجرا می شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: مسیر کلیسای تاریخی سنت استپانوس( جاده مرزی جلفا ـ سد ارس) شامل سواحل رودخانه ارس و دریاچه تفرجگاهی سد ارس، مسیر سیه رود(جنوب شرق جلفا) شامل آبشار آسیاب خرابه و آبشارهای مناطق ییلاقی مهاران همچنین مسیر جلفا ـ تبریز با نواحی مناسب برای کوهنوردی هم از ظرفیت‌های اکوتوریستی منطقه آزاد ارس محسوب می‌شود.
وی گفت: منطقه آزاد ارس با وجود مناظر زیبای طبیعی در حاشیه رود ارس و ابنیه های تاریخی به "سرزمین زیبایی‌ها" شهرت یافته است.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان